Δεν υπάρχουν προϊόντα στη λίστα αγαπημένων σας.

Πώς μας επηρεάζει η στάση του ύπνου που προτιμάμε;

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε έναν συγκεκριμένο τρόπο που προτιμάμε να κοιμόμαστε. Ποιες είναι όμως οι στάσεις που μας βοηθάνε να έχουμε έναν ποιοτικό ύπνο; Είναι δύσκολο να ελέγξουμε τις στάσεις μας κατά τη διάρκεια του ύπνου, αλλά υπάρχουν τρόποι να διασφαλίσουμε ότι παραμένουμε άνετοι όποια θέση κι αν πάρουμε. Παρακάτω, θα εξερευνήσουμε τις τέσσερις κύριες στάσεις ύπνου και πώς να έχουμε τον καλύτερο ύπνο με την κάθε μία.

Ανάσκελα

Αυτή θεωρείται η καλύτερη στάση ύπνου για την υγεία σας, καθώς δίνει στο σώμα την καλύτερη στήριξη διατηρώντας παράλληλα τη φυσική ευθυγράμμιση του κεφαλιού, του αυχένα και της σπονδυλικής σας στήλης. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες ροχαλητού. Αυτοί που κοιμούνται ανάσκελα πρέπει να έχουν ένα στρώμα που να στηρίζει το κάτω μέρος του αυχένα και της σπονδυλικής στήλης και ένα μαξιλάρι με μέτριο ύψος.

Στο πλάι

Ο ύπνος στο πλάι με τα πόδια σας σε ευθεία θέση θεωρείται ότι είναι η δεύτερη καλύτερη στάση για την υγεία σας, επειδή διατηρεί την έκταση της σπονδυλικής στήλης. Απλώς βεβαιωθείτε ότι το κεφάλι σας στηρίζεται καλά από ένα μαξιλάρι. Αυτοί που κοιμούνται στο πλάι πρέπει να έχουν ένα στρώμα που να στηρίζει τη σπονδυλική στήλη σε μία ουδέτερη θέση και ένα σκληρό, ψηλό μαξιλάρι.

Μπρούμυτα

Είναι ευρέως γνωστό ότι ο ύπνος μπρούμυτα μπορεί να επιβαρύνει τον αυχένα και την πλάτη σας. Γι’ αυτό, για να παραμείνετε άνετοι, χρειάζεστε ένα χαμηλό μαξιλάρι και ένα στρώμα που παρέχει ομοιόμορφη στήριξη.

Σε εμβρυακή στάση

Ο ύπνος στο πλάι με τα πόδια μαζεμένα κοντά στο στήθος θεωρείται μία από τις πιο συνηθισμένες στάσεις ύπνου. Παρόλο όμως που προσφέρει πολλά από τα πλεονεκτήματα του ύπνου στο πλάι, εμποδίζει τη φυσική ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης, αυξάνοντας τις πιθανότητες διαταραχής του ύπνου λόγω άβολης θέσης/δυσφορίας. Αν κοιμάστε σε εμβρυακή στάση και νιώσετε κάποιο πόνο, προσπαθήστε να δοκιμάσετε κι άλλες στάσεις ύπνου.

Σε κλίση

Ο ύπνος ανάσκελα σε επίπεδη θέση μπορεί να χειροτερέψει κάποιες καταστάσεις, όπως το ροχαλητό, την άπνοια ύπνου και τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Αν υποφέρετε από κάποιο από αυτά τα συμπτώματα, είναι καλή ιδέα να κοιμάστε σε κάποια κλίση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επιπλέον μαξιλάρια ή ένα ρυθμιζόμενο κρεβάτι για να ανασηκώσετε το κεφάλι πάνω από το στήθος, ώστε να μειώσετε τις διαταραχές ύπνου και να ξεκουράζεστε καλύτερα τη νύχτα.

Ανακαλύψτε περισσότερες ιδέες και λύσεις για να βελτιώσετε το περιβάλλον του υπνοδωματίου σας και τον ύπνο σας.