Όροι και Προϋποθέσεις
Όροι και προϋποθέσεις
ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το πρόγραμμα πιστότητας IKEA for Business έχει δημιουργηθεί από την εταιρεία με την επωνυμία «HOUSEMARKET ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΙΔΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ, ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ», που εδρεύει στην Παιανία Αττικής, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», Κτίριο 501, Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου (στο εξής «HOUSEMARKET Α.Ε.» ή «Εταιρεία»), απευθύνεται σε νομικά πρόσωπα και σε φυσικά πρόσωπα με επιχειρηματική δραστηριότητα ή ελευθέριο επάγγελμα (επαγγελματικό ΑΦΜ), που αποτελούν πελάτες των καταστημάτων HOUSEMARKET A.E, και αφορά την καταγραφή και ανάλυση των αγορών που κάνουν, ως μέλη του προγράμματος, για τους σκοπούς της επιχειρηματικής δραστηριότητας τους. Σκοπός του προγράμματος πιστότητας πελατών IKEA for Business είναι αφενός η επιβράβευση των πελατών της HOUSEMARKET A.E. που επιλέγουν την HOUSEMARKET A.E. για τις αγορές επαγγελματικού εξοπλισμού και η προνομιακή τους ενημέρωση για τα προϊόντα και υπηρεσίες της και αφετέρου η καταγραφή, ανάλυση και έρευνα της αγοραστικής τάσης των πελατών, νομικών προσώπων και φυσικών προσώπων με επιχειρηματική δραστηριότητα, της HOUSEMARKET A.E. (κατηγορίες προϊόντων που επιλέγονται, επισκεψιμότητα, είδος προϊόντων που επιλέγουν οι πελάτες, ανταπόκριση στις γενικές και εξειδικευμένες προσφορές κ.α.), προκειμένου να βελτιωθεί η διαχείριση του πελατολογίου της και η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που ταιριάζουν καλύτερα στην πελατειακή της βάση.
1. ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ
Δικαίωμα εγγραφής στο πρόγραμμα πιστότητας IKEA for Business έχουν νομικά πρόσωπα και φυσικά πρόσωπα που ασκούν ενεργή επιχειρηματική δραστηριότητα ή ελευθέριο επάγγελμα και έχουν έγκυρο επαγγελματικό ΑΦΜ. Συγκεκριμένα, δικαίωμα εγγραφής στο πρόγραμμα πιστότητας IKEA for Business έχουν ενεργές εταιρείες, προσωπικές ή κεφαλαιουχικές. Επίσης δικαίωμα συμμετοχής έχουν Σωματεία, Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις (Κοιν.Σ.Επ), Αστικές Εταιρείες, Ενώσεις Προσώπων και Κοινωνίες με έδρα στην Ελληνική Επικράτεια, όπως και κρατικοί φορείς, Ατομικές Επιχειρήσεις και Ελεύθεροι Επαγγελματίες-Επιτηδευματίες όπως ορίζονται από την εκάστοτε ελληνική νομοθεσία με έδρα στην Ελληνική Επικράτεια.
Για την εγγραφή ενός μέλους στο πρόγραμμα ΙΚΕΑ for Business απαιτούνται υποχρεωτικά τα κάτωθι στοιχεία: ΑΦΜ, Επωνυμία, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιχείρησης (email), διεύθυνση έδρας (Οδός και αριθμός, Νομός, Πόλη και Τ.Κ.), μορφή επιχείρησης, ΔΟΥ επιχείρησης, δραστηριότητα επιχείρησης, και κλάδος δραστηριοποίησης. Απαιτείται, ακόμη, η αποδοχή των παρόντων όρων και των όρων επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων. Η εγγραφή μέλους πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, στην σχετική σελίδα του www.ikea.gr. Για την ολοκλήρωση της εγγραφής θα πρέπει να δηλωθούν τα ανωτέρω στοιχεία και να αποσταλεί σχετική υπεύθυνη δήλωση μέσω gov.gr ή πιστοποιητικό μέσω Γ.Ε.ΜΗ. Διευκρινίζεται ότι το μέλος απαιτείται να συμπληρώσει, στα σχετικά πεδία, τον ΑΦΜ του (οπότε η ΔΟΥ, η επωνυμία, η διεύθυνση έδρας (οδός, αριθμός, νομός, πόλη, ΤΚ), η μορφή επιχείρησης, και η δραστηριότητα του θα αντληθούν από τα συστήματα της ΑΑΔΕ αυτόματα). Επίσης θα πρέπει να συμπληρώσει το email επικοινωνίας, τον κλάδο δραστηριοποίησης και τον αριθμό ΓΕΜΗ ανάλογα με τη μορφή επιχείρησης του. Το μέλος αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι ευθύνεται αποκλειστικά αυτό για κάθε χρήση του ηλεκτρονικού λογαριασμού, της εφαρμογής και της κάρτας του μέλους, η οποία τεκμαίρεται ότι γίνεται από το ίδιο το μέλος ή με έγκυρη εξουσιοδότηση του. Το μέλος αποδέχεται, επίσης, ότι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ουδόλως θα ευθύνεται και το μέλος πλήρως δεσμεύεται για κάθε επικοινωνία που γίνεται μέσω της δηλούμενης (αρχικά με την εγγραφή ή μεταγενέστερα επικαιροποιημένη) ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) του μέλους.
ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕΛΟΥΣ
Στη συνέχεια, και μέσα σε 15 ημέρες από την παραλαβή του παραπάνω εγγράφου, η Εταιρεία εξακριβώνει την εγκυρότητα των επιχειρηματικών δεδομένων του υποψήφιου μέλους μέσω δημόσια προσβάσιμης υπηρεσίας εύρεσης στοιχείων επιχειρήσεων και εγκρίνει ή όχι την εγγραφή του μέλους στο ΙΚΕΑ for Business.
Έως την έγκριση της εγγραφής, το υποψήφιο μέλος έχει τη δυνατότητα να συλλέγει πόντους από τις αγορές προϊόντων της «HOUSEMARKET A.E.» και να επωφελείται από τις προσφορές που απευθύνονται στα μέλη του προγράμματος μέσω των φυσικών καταστημάτων της HOUSEMARKET A.E. και του ηλεκτρονικού καταστήματος www.ikea.gr, εφόσον έχει στην κατοχή του πλαστική κάρτα ή έχει εκδώσει ηλεκτρονική κάρτα. Δεν δύναται όμως να επωφελείται των προνομίων εξαργύρωσης που ισχύουν μόνο για τα εγκεκριμένα μέλη. Η εγγραφή του υποψήφιου μέλους δεν ολοκληρώνεται ή δεν εγκρίνεται στις ακόλουθες περιπτώσεις: ο δηλωθείς ΑΦΜ δεν εντοπίζεται στη υπηρεσία εύρεσης επιχειρήσεων, ο δηλωθείς ΑΦΜ δεν υπάρχει ή το νομικό πρόσωπο βρίσκεται σε στάδιο σύστασης, ο ΑΦΜ δεν είναι ενεργός (π.χ. έχει διαγραφεί ή είναι προς διαγραφή), η επωνυμία του υποψήφιου μέλους δεν είναι ίδια με αυτήν που έχει καταγραφεί στην αίτηση, το σχετικό έγγραφο που πρέπει να επισυναφθεί δεν πληροί τις απαιτήσεις που έχουν τεθεί ή η επιχείρηση δεν φαίνεται ενεργή (π.χ. ο ΑΦΜ στο έγγραφο δεν είναι ίδιος με αυτόν που έχει δηλώσει το υποψήφιο μέλος). Σε αυτή την περίπτωση το υποψήφιο μέλος λαμβάνει σχετικό email μη έγκρισης με οδηγίες ώστε να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης της HOUSEMARKET A.E.. Σε περίπτωση που εντός τριών (3) μηνών από την εγγραφή ή την πρώτη συναλλαγή με την κάρτα (οιαδήποτε προηγείται χρονικά) δεν εγκριθεί τελικά η κάρτα, αυτή απενεργοποιείται οριστικά και θα διαγράφονται οι τυχόν αποκτηθέντες πόντοι.
ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΜΕΛΟΥΣ - ΧΡΗΣΗ
- Κάθε κάρτα μέλους του προγράμματος (IKEA for Business) είναι και παραμένει ιδιοκτησία της εκδότριας HOUSEMARKET Α.Ε. και ο κάτοχος της είναι υποχρεωμένος να την επιστρέψει σε πρώτη ζήτηση.
- Απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο μεταβίβαση της κάρτας και των κερδισμένων πόντων.
- Η κάρτα μέλους μπορεί να είναι πλαστική ή ηλεκτρονική. Η ηλεκτρονική κάρτα παραχωρείται με την εγγραφή του μέλους online μέσω της ιστοσελίδας της HOUSEMARKET A.E. www.ikea.gr και συνοδεύεται με τη δήλωση των στοιχείων του μέλους. Η παραλαβή πλαστικής κάρτας γίνεται στα ταμεία εντός των καταστημάτων της HOUSEMARKET Α.Ε. και η σύνδεση της με τα στοιχεία του μέλους πραγματοποιείται αποκλειστικά online μέσω της ως άνω ιστοσελίδας της HOUSEMARKET A.Ε..
- Προβλέπεται η έκδοση μίας μόνο κάρτας μέλους ανά ΑΦΜ.
- Το μέλος δικαιούται να χρησιμοποιεί την κάρτα μέλους, της οποίας είναι κάτοχος, στα καταστήματα της HOUSEMARKET Α.Ε. μόνο σύμφωνα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, οι οποίοι δύνανται να τροποποιηθούν από την HOUSEMARKET Α.Ε. οποτεδήποτε με ενημέρωση του μέλους στα στοιχεία επικοινωνίας του που έχει δηλώσει ή/και με την ανάρτηση των νέων όρων στον ιστότοπο https://www.ikea.gr/ikea-for-business/ή/και με ανακοινώσεις στα καταστήματα της.
- Η κάρτα μέλους δεν είναι πιστωτική ή χρεωστική. Το μέλος με την εμφάνισή της κάρτας δεν μπορεί να κάνει χρηματικές συναλλαγές, παρά μόνο να απολαύσει προνόμια, όπως αυτά τίθενται και ανακοινώνονται από την HOUSEMARKET Α.Ε. Για να μπορεί ένα μέλος να εξαργυρώσει αποκτηθέντες πόντους είναι απαραίτητο να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία έγκρισης της εγγραφής του. Η εξαργύρωση σε φυσικό κατάστημα της HOUSEMARKET A.E. επιτρέπεται μόνο με την επίδειξη της πλαστικής κάρτας ΙΚΕΑ for Business αυτούσιας ή μέσω της ειδικής εφαρμογής κινητών τηλεφώνων «IKEA Greece»με παράλληλη δήλωση του ΑΦΜ που συνδέεται με την κάρτα.
- Η κάρτα μέλους, ο αριθμός των πόντων και το δικαίωμα έκπτωσης δεν μπορούν να αντικατασταθούν ή να εξαργυρωθούν με χρήματα. Ανάλογα με τους πόντους που έχει συγκεντρώσει το μέλος, θα μπορεί μόνο να λάβει ανάλογο ποσό έκπτωσης στις αγορές του.
- Η κάρτα μέλους και το τρέχον πρόγραμμα προνομίων έχουν ισχύ μόνο στο δίκτυο των καταστημάτων της HOUSEMARKET Α.Ε. στην Ελλάδα.
- Η HOUSEMARKET Α.Ε. δύναται, κατά την απόλυτη κρίση της, να τερματίσει το πρόγραμμα πιστότητας IKEA for Business, να αρνηθεί την έκδοση κάρτας IKEA for Business σε οιονδήποτε αιτούντα και για οιονδήποτε λόγο και να ακυρώσει οιαδήποτε ισχύουσα κάρτα ή κάρτες IKEA for Business.
- Η πλαστική ή ηλεκτρονική κάρτα IKEA for Business μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συλλογή ή εξαργύρωση πόντων μόνο σε αγορές που συνοδεύονται από την έκδοση τιμολογίου στον ΑΦΜ με τον οποίο είναι συνδεδεμένη η κάρτα. Δεν δύναται να χρησιμοποιηθεί συνδυαστικά με κάρτα του προγράμματος IKEA Family.
- Το μέλος δικαιούται 5 πόντους για κάθε 1€ αγορών που πραγματοποιεί με έκδοση τιμολογίου και την ταυτόχρονη χρήση της κάρτας του. Από την συγκέντρωση πόντων εξαιρούνται οι υπηρεσίες (όπως π.χ. η υπηρεσία συναρμολόγησης, η υπηρεσία μεταφοράς και παράδοσης εμπορευμάτων κλπ).
2. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - ΛΗΞΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
- Η HOUSEMARKET Α.Ε. έχει το δικαίωμα να καταγγείλει οποτεδήποτε, χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία, την παρούσα σύμβαση με το μέλος ή να απαγορεύσει οποιαδήποτε χρήση της κάρτας. Σε οιαδήποτε περίπτωση το μέλος δεν τηρεί τους παρόντες όρους ή σε περίπτωση κακής χρήσης ή προσπάθειας απάτης μέσω της κάρτας μέλους, η κάρτα θα ακυρώνεται, όλοι οι πόντοι θα διαγράφονται και όλα τα προνόμια θα αφαιρούνται.
- Η κάρτα μέλους παρέχει στον κάτοχό της προνόμια για όσο χρονικό διάστημα αυτό αναγνωρίζεται ως έγκυρο μέλος του προγράμματος προνομίων IKEA for Business και για όσο χρόνο το πρόγραμμα προνομίων IKEA for Business βρίσκεται σε ισχύ. Η HOUSEMARKET Α.Ε. διατηρεί κάθε δικαίωμα, κατά την απόλυτα διακριτική της ευχέρεια, να μεταβάλει αυτό το χρονικό διάστημα και δικαιούται να τροποποιεί μονομερώς οποιονδήποτε όρο της παρούσας σύμβασης, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ανταμοιβής, του τρόπου υπολογισμού των πόντων και του ύψους επιβράβευσης αγορών καθώς και να τροποποιήσει ή και να τερματίσει οποτεδήποτε γενικά το πρόγραμμα προνομίων IKEA for Business. Οποιαδήποτε τέτοια τροποποίηση θα γνωστοποιείται στο μέλος με κάθε πρόσφορο μέσο στα στοιχεία επικοινωνίας που έχει δηλώσει ή/και με ανάρτηση της εντός των καταστημάτων της ή/και στο διαδικτυακό τόπο (website) αυτής (www.ikea.gr). Το μέλος ουδεμία αξίωση διατηρεί κατά της HOUSEMARKET Α.Ε. γι’ αυτές τις αλλαγές ή για την παύση του προγράμματος IKEA for Business, αφού ήδη με το παρόν αναγνωρίζει ότι πρόκειται για πρόγραμμα προνομίων που παρέχεται από ελευθεριότητα της HOUSEMARKET A.E.
- Οι πόντοι που αποκτούνται από το μέλος με την χρήση της κάρτας προνομίων ισχύουν για είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ημέρα της αντίστοιχης συναλλαγής με βάση την οποία αυτοί αποκτήθηκαν (για παράδειγμα οι πόντοι που αποκτήθηκαν από συναλλαγές με την κάρτα μέλους IKEA for Business στις 10 Απριλίου 2020 θα λήξουν την 10ηΑπριλίου 2022). Για την καλύτερη εξυπηρέτηση της σύμβασης της κάρτας αλλά και των συναλλαγών με τα μέλη της η HOUSEMARKET Α.Ε. θα επικοινωνεί στα μέλη ανά τακτά χρονικά διαστήματα, τους ισχύοντες πόντους της κάρτας τους καθώς και την ημερομηνία λήξης τους με ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) στην επαγγελματική ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν δηλώσει στην αίτηση τους. Το αργότερο τρεις (3) μήνες πριν από τη λήξη των πόντων το μέλος θα ενημερώνεται σχετικά μέσω email. Η επικοινωνία αυτή θα πραγματοποιείται και προς τα μέλη που έχουν δηλώσει ότι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν εμπορική επικοινωνία από την HOUSEMARKET Α.Ε. διότι αυτή η επικοινωνία εξυπηρετεί τις συμβατικές σχέσεις της Εταιρείας με το μέλος.
- Η HOUSEMARKET Α.Ε. διατηρεί επίσης το δικαίωμα να διαγράψει μέλος του προγράμματος και να τερματίσει την ισχύ της κάρτας του IKEA for Business σε οιαδήποτε περίπτωση το μέλος αντιτάσσεται ή περιορίζει την επεξεργασία των, προσωπικών ή μη, δεδομένων του (με εξαίρεση την διαχείριση της εμπορικής επικοινωνίας και άμεσης διαφήμισης στα στοιχεία επικοινωνίας του) ή ζητά την διαγραφή των προσωπικών δεδομένων που έχει κοινοποιήσει ή δημιουργούνται από τις συναλλαγές του με την κάρτα IKEA for Business, διότι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι δυνατό να λειτουργήσει το πρόγραμμα προνομίων και οι συμβατικές υποχρεώσεις της HOUSEMARKET Α.Ε. .
- Σε οιαδήποτε περίπτωση διαγραφής μέλους από το πρόγραμμα επιβράβευσης IKEA for Business, η HOUSEMARKET A.E. θα διατηρεί όλα τα δεδομένα του μέλους για τριάντα (30) ημέρες από την ημέρα διαγραφής του. Το μέλος ενημερώνεται, όμως, ότι ακόμα και μετά την πάροδο αυτών των 30 ημερών η HOUSEMARKET A.E. θα διατηρεί τόσο τα φορολογικά δεδομένα των αγορών του όσο και κάποια βασικά δεδομένα του μέλους, που θα παραμένουν στα αρχεία της για την διασφάλιση της νομιμότητας της επεξεργασίας τους και των έννομων συμφερόντων της HOUSEMARKET A.E. (π.χ. και την ηλεκτρονική διεύθυνση, τον ΑΦΜ σε κρυπτογραφημένη μορφή, την ημερομηνία εγγραφής και διαγραφής από το πρόγραμμα προνομίων και την αίτηση διαγραφής, τα στοιχεία επικοινωνίας του μέλους για κοινοποίηση εμπορικών μηνυμάτων, εφόσον δεν αντιτίθεται το μέλος).
- Σε περίπτωση που δεν γίνει χρήση της κάρτας για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών από την τελευταία συναλλαγή που έγινε με χρήση της κάρτας IKEA for Business, η κάρτα θα απενεργοποιείται αυτόματα. Για την εξυπηρέτηση της σύμβασης της κάρτας και των συναλλαγών με τα μέλη του προγράμματος προνομίων η HOUSEMARKET A.E. θα ενημερώνει τα μέλη του προγράμματος, ανά χρονικά διαστήματα και σε κάθε περίπτωση τρείς (3) μήνες πριν από την ημερομηνία απενεργοποίησης της κάρτας με ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει στην αίτηση του. Η επικοινωνία αυτή θα πραγματοποιείται και προς τα μέλη που έχουν δηλώσει ότι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν επικοινωνία από την HOUSEMARKET Α.Ε..
- H διαγραφή του μέλους από το πρόγραμμα IKEA for Business συνεπάγεται και την αυτόματη διαγραφή του λογαριασμού του μέλους από την ιστοσελίδα της ΙΚΕΑ. Λογαριασμοί που ενδεχομένως διατηρεί το μέλος στο πρόγραμμα IKEA Family ή/και στο διαδικτυακό κατάστημα (e-shop) ΙΚΕΑ, δεν επηρεάζονται από τη διαγραφή του μέλους από το πρόγραμμα IKEA for Business.
- Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή καταστροφής της κάρτας, το μέλος θα πρέπει να ειδοποιήσει άμεσα την Εταιρεία ηλεκτρονικά με email στην διεύθυνση ikeaforbusiness@ikea.gr. Η παραλαβή της νέας πλαστικής κάρτας θα γίνεται μόνο από τα καταστήματα ΙΚΕΑ και η ενεργοποίηση της μόνο μέσω του λογαριασμού του μέλους στο ikea.grκάνοντας είσοδο στο IKEA for Business.
- Τα μέλη του προγράμματος ΙΚΕΑ for Business που συμμετέχουν επίσης στο πρόγραμμα ΙΚΕΑ Family έχουν το δικαίωμα να μεταφέρουν μία μόνο φοράτους πόντους που έχουν συλλέξει με τη χρήση της κάρτας ΙΚΕΑ Family στη κάρτα IKEA for Business. Με τη μεταφορά, οι πόντοι διαγράφονται από την κάρτα ΙΚΕΑ Family και η κάρτα αυτή απενεργοποιείται. Οι πόντοι που θα προστεθούν θα έχουν ημερομηνία λήξης 2 έτη από την ημέρα που μεταφέρθηκαν. Η διαδικασία αίτησης μεταφοράς πόντων και απενεργοποίησης της ΙΚΕΑ Family θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά στο gr κάνοντας είσοδο στον λογαριασμό IKEA for Business.
Το αντίθετο, δηλαδή μεταφορά πόντων από ΙΚΕΑ For Business σε ΙΚΕΑ Family δεν επιτρέπεται.
- Στην περίπτωση αλλαγής του επαγγελματικού email, το μέλος θα πρέπει να επαναλάβει την διαδικασία επιβεβαίωσης για το νέο επαγγελματικό του email. Κάθε ενέργεια που γίνεται με χρήση της κάρτας μέλους είτε στα καταστήματα είτε online από τον λογαριασμό του μέλους είτε μέσω της δηλωθείσας ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) του μέλους, τεκμαίρεται ότι γίνεται από το ίδιο το μέλος ή πρόσωπο που νομίμως το εκπροσωπεί. Σε κάθε περίπτωση μέλους που είναι νομικό πρόσωπο, κάθε ενέργεια σε σχέση με την ιδιότητα του μέλους πρέπει να γίνεται μόνο από τον νόμιμο εκπρόσωπο ή το νομίμως εξουσιοδοτημένο φυσικό πρόσωπο. Το μέλος που είναι νομικό πρόσωπο ευθύνεται αποκλειστικά για κάθε ενέργεια του νόμιμου εκπροσώπου του. Η HOUSEMARKET A.E. διατηρεί το δικαίωμα αλλά δεν υποχρεούται να αναζητά οποτεδήποτε πληροφορίες για την τεκμηρίωση και την επαλήθευση της παροχής τέτοιου είδους εξουσιοδοτημένης πρόσβασης στο λογαριασμό του μέλους καθώς και της ταυτότητας των προσώπων προς τα οποία έχει παρασχεθεί εξουσιοδότηση και το μέλος οφείλει να τις παρέχει. Σε κάθε περίπτωση η HOUSEMARKET δεν θα ευθύνεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο απέναντι στο μέλος σε οιαδήποτε περίπτωση ο κάτοχος της κάρτας ή όποιος έχει πρόσβαση στον λογαριασμό του μέλους δεν είχε εξουσιοδότηση για τις ενέργειες που έκανε για λογαριασμό του μέλους ή υπερέβη την εξουσιοδότηση του.
- Κάθε ενέργεια που αφορά την ιδιότητα του μέλους και δεν γίνεται ηλεκτρονικά μέσα από τον λογαριασμό του στο ikea.grή μέσω της δηλωμένης ηλεκτρονικής του διεύθυνσης (email), θα πρέπει να γίνεται μόνο από πρόσωπα που νομίμως εκπροσωπούν το μέλος, της εκπροσώπησης αποδεικνυόμενης με σχετική εξουσιοδότηση και την ταυτότητα του εξουσιοδοτούμενου για την πιστοποίηση της ικανότητας του να δεσμεύει το μέλος.
3. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η παρούσα Πολιτική εφαρμόζεται καταρχήν για τα φυσικά πρόσωπα, σε σχέση με την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα τους και δεν καλύπτει την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα νομικών προσώπων και ιδίως επιχειρήσεις συσταθείσες ως νομικά πρόσωπα, περιλαμβανομένων της επωνυμίας, του τύπου και των στοιχείων επικοινωνίας του νομικού προσώπου. Θα εφαρμόζεται, όμως, σε όσα μέλη ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα σε μορφή που τα καθιστά υποκείμενα προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με την νομοθεσία των προσωπικών δεδομένων, όπως, κυρίως, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι ατομικές επιχειρήσεις.
3.1. Νομική Βάση, Σκοποί και Διαφάνεια Επεξεργασίας, Επικαιροποίηση Δεδομένων
H εταιρεία με την επωνυμία «HOUSEMARKET ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΙΔΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ, ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ», που εδρεύει στην Παιανία Αττικής (Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», Κτίριο 501, Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου) είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων του μέλους και ελέγχει την επεξεργασία των δεδομένων του στους ιστοχώρους της και στα καταστήματά της.
Η HOUSEMARKET A.E. ενημερώνει το μέλος και το μέλος του προγράμματος αναγνωρίζει ότι είναι ενήμερος για τα κάτωθι:
3.1.α. Για την επεξεργασία των δεδομένων των μελών της κάρτας IKEA for Business όπως περιγράφεται κατωτέρω, η HOUSEMARKET A.E. στηρίζεται στις εξής νομικές βάσεις:
- Εκτέλεση σύμβασης: Προκειμένου να επιτευχθούν οι σκοποί της παρούσας σύμβασης και της κάρτας IKEA for Business δηλαδή α) η συμμετοχή του μέλους στο πρόγραμμα πιστότητας με την καταγραφή και ανάλυση των αγορών του, β) η επιβράβευση του μέλους με πόντους, εκπτώσεις και προνόμια από τις αγορές του, και γ) η ενημέρωση του μέλους για την κατάσταση μέλους, των πόντων του, των σχετικών συναλλαγών και τους όρους χρήσης της κάρτας του, είναι απαραίτητη η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από το μέλος κατά την εγγραφή του στο πρόγραμμα IKEA for Business και των δεδομένων που παράγονται από τις συναλλαγές του.
- Έννομα συμφέροντα: Κάποιας μορφής επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων είναι απαραίτητη για την υποστήριξη των έννομων συμφερόντων της HOUSEMARKET A.E., ήτοι την βελτίωση των υπηρεσιών της μέσα από την ανάλυση της αγοραστικής τάσης και των προτιμήσεων των μελών του προγράμματος (επεξεργασία των δεδομένων χρήσης της κάρτας μέλους), τον εντοπισμό προσπάθειας απάτης ή κακής χρήσης της κάρτας του μέλους, την τυχόν διαβίβαση δεδομένων και την συνεργασία με δικαστικές και ρυθμιστικές αρχές για τη διαφύλαξη και υποστήριξη των γενικών έννομων συμφερόντων της HOUSEMARKET A.E. Η HOUSEMARKET Α.Ε. διατηρεί επίσης το έννομο συμφέρον για τακτική ενημέρωση του μέλους μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω του τμήματος ενημέρωσης πελατών στα στοιχεία επικοινωνίας του που αποκτήθηκαν νομίμως στο πλαίσιο της εγγραφής του στο πρόγραμμα πιστότητας IKEA for Business , για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στο πλαίσιο της συναλλακτικής τους σχέσης (άρθρο 11 παρ. 3 του ν.3471/2006) και για όσο χρόνο το μέλος δεν δηλώνει την αντίρρησή του σε αυτή την επικοινωνία, σύμφωνα και με όσα ορίζονται παραπάνω για την επικοινωνία λήξης πόντων και διαγραφής μέλους. Η ενημέρωση αυτή μπορεί να περιλαμβάνει, προνομιακή και εξειδικευμένη ενημέρωση για τα προϊόντα της, ειδικές ή γενικές, προσφορές, προωθητικές ενέργειες και διαγωνισμούς της HOUSEMARKET Α.Ε., την επικοινωνία με το μέλος για την διεξαγωγή ερευνών για τη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της HOUSEMARKET Α.Ε. και δύναται να συνεχίζεται και μετά την αποχώρηση/διαγραφή του μέλους, για όσο χρόνο αυτό δεν δηλώνει την αντίρρησή του (opt-out) στην λήψη τέτοιας επικοινωνίας. Τα μέλη έχουν την ευχέρεια να επιλέγουν τα κανάλια επικοινωνίας που θα μπορεί να χρησιμοποιεί η HOUSEMARKET A.E. για την ενημέρωσή τους, είτε διαδικτυακά, μέσα από τον λογαριασμό τους στο https://www.ikea.gr/ikea-for-business/είτε με την αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση ikeaforbusiness@ikea.gr από το δηλωθέν επαγγελματικό email κατά την εγγραφή. Το μέλος ενημερώνεται ότι οι αλλαγές στις προτιμήσεις αυτές έχουν χρόνο υλοποίησης έως και 30 ημέρες, για τεχνικούς λόγους. Διευκρινίζεται ότι η HOUSEMARKET A.E. θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα κανάλια επικοινωνίας για την μη εμπορική επικοινωνία με το μέλος που αφορά την χρήση της κάρτας του, τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις καθώς και ενημέρωσης για την λήξη πόντων και την διαγραφή της κάρτας του.
- Συμμόρφωση με έννομες υποχρεώσεις της HOUSEMARKET Α.Ε., όπως π.χ. φορολογικές, λογιστικές, ελεγκτικές κλπ.
3.1.β. Το μέλος έχει δικαίωμα αλλά και υποχρέωση πρόσβασης, διόρθωσης και επικαιροποίησης των προσωπικών του δεδομένων και οφείλει να γνωστοποιεί αμελλητί στην HOUSEMARKET Α.Ε.:
- Τυχόν αλλαγή στην επαγγελματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), online μέσα από τον εταιρικό του λογαριασμό IKEA for Business. Δεδομένου, μάλιστα, ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δύναται να αποτελέσει όνομα εισόδου στον εταιρικό λογαριασμό IKEA for Business https://www.ikea.gr/ikea-for-business/και γενικά ταυτοποίησης του μέλους για την χρήση της κάρτας του, η HOUSEMARKET A.E. δε φέρει οιαδήποτε ευθύνη σε περίπτωση μη ορθής χρήσης του λογαριασμού ή μη προηγούμενης ενημέρωσης της από τον χειριστή του λογαριασμού του μέλους για την αλλαγή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Τυχόν λύση εταιρείας ή διακοπή εργασιών που συνδέεται με τον ΑΦΜ που χρησιμοποιείται για την ταυτοποίηση του μέλους.
- Οιαδήποτε μεταβολή στα δηλωθέντα στοιχεία του μέλους και της επιχείρησης.
3.2. Είδος και Σκοπός Επεξεργασίας - Αποδέκτες των προσωπικών δεδομένων – Δικαιώματα Μελών/Υποκειμένων
3.2.α. Είδος και Σκοπός Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων: Τα δεδομένα που θα πρέπει να παρέχει κάθε μέλος για την εγγραφή του στο πρόγραμμα IKEA for Business δύνανται να είναι τα εξής: ΑΦΜ, επωνυμία, διακριτικός τίτλος, αριθμός ΓΕΜΗ, ηλεκτρονική διεύθυνση επιχείρησης (email), διεύθυνση έδρας (Οδός και αριθμός, Νομός, Πόλη και Τ.Κ.), μορφή επιχείρησης, ΔΟΥ και κλάδος δραστηριοποίησης. Επίσης θα συλλέγουμε τα τυχόν δεδομένα των εκπροσώπων της επιχείρησης που περιέχονται σε έγγραφα νομιμοποίησης του εκπροσώπου της επιχείρησης.
Η HOUSEMARKET Α.Ε. συλλέγει και επεξεργάζεται τα ως άνω δεδομένα καθώς και τα δεδομένα που παράγονται από την χρήση της κάρτας προνομίων από το μέλος για τους εξής νόμιμους σκοπούς: α) για την εκτέλεση των όρων του προγράμματος επιβράβευσης IKEA for Business,
β) για την επικοινωνία γενικών ή ειδικών προσφορών προς το μέλος, για την ενημέρωσή του για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς και για την ενημέρωση του μέλους για θέματα που αφορούν τους πόντους του, τις συναλλαγές του και γενικά την χρήση της κάρτας πιστότητας,
γ) για την παροχή των προνομίων της κάρτας και την ανάλυση και έρευνα της αγοραστικής τάσης των πελατών της (κατηγορίες προϊόντων που επιλέγονται, επισκεψιμότητα καταστημάτων, είδος προϊόντων που επιλέγουν οι πελάτες, ανταπόκριση στις γενικές και εξειδικευμένες προσφορές κ.α.) προκειμένου να βελτιωθεί η διαχείριση του πελατολογίου της HOUSEMARKET A.E και η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που ταιριάζουν καλύτερα στην πελατειακή της βάση,
δ) για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της βάσει νόμου, όπως όταν τα σχετικά δεδομένα ζητούνται από τις φορολογικές αρχές στα πλαίσια ελέγχων ή για την εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων και εννόμων συμφερόντων της, όπως σε περιπτώσεις υποθέσεων ενώπιον ρυθμιστικών, διοικητικών ή Δικαστικών αρχών και για την διασφάλιση ότι το μέλος ασκεί ενεργή επιχειρηματική δραστηριότητα με έδρα την Ελλάδα.
3.2.β Αποδέκτες Δεδομένων: Για τα δεδομένα που είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση καθενός από τους ανωτέρω σκοπούς επεξεργασίας και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων κάθε αποδέκτη, οι αποδέκτες των δεδομένων του μέλους δύνανται να είναι:
- Οι αρμόδιοι υπάλληλοι της HOUSEMARKET A.E.
- Οι φορολογικές ελεγκτικές, δικαστικές, ρυθμιστικές κλπ αρμόδιες εκ του νόμου αρχές σε περίπτωση σχετικού ελέγχου
- Η εταιρεία με την επωνυμία «Pobuca Sieben ΙΚΕ» που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης του πελατολογίου και των μελών καρτών πιστότητας (CRM) και η οποία έχει αναλάβει μεταξύ άλλων την καταχώριση, ενημέρωση, επικαιροποίηση και διατήρηση της βάσης δεδομένων με τα δεδομένα των μελών ως εκτελών την επεξεργασία για λογαριασμό της HOUSEMARKET A.E. και σύμφωνα με τις οδηγίες και τις καταγεγραμμένες εντολές της ή/και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία παρέχει στο μέλλον στην HOUSEMARKET A.E. τις ίδιες υπηρεσίες σε αντικατάσταση ή σε συνεργασία με την ως άνω εταιρεία.
- Εξωτερικοί συνεργάτες που παρέχουν υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου και ανάλυσης δεδομένων, στους οποίους διαβιβάζονται με αυστηρούς περιορισμούς και διαδικασίες τα απαραίτητα δεδομένα για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους και την εξυπηρέτηση των μελών.
Κατά την καταχώριση και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του μέλους, οι υπάλληλοί και προστηθέντες της HOUSEMARKET A.E. καθώς και οι πάσης φύσεως εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της δεσμεύονται να συμμορφώνονται πλήρως με τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού 2016/679 καθώς και με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και νομολογία σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων και δεσμεύονται συμβατικά για την τήρηση των σχετικών υποχρεώσεων τους.
3.2.γ. Δικαιώματα υποκειμένου δεδομένων: Κάθε μέλος, εφόσον εφαρμόζονται σε αυτό οι διατάξεις της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, δύναται, ως υποκείμενο προσωπικών δεδομένων, να ασκήσει οιαδήποτε στιγμή τα δικαιώματα του, όπως αυτά προβλέπονται στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 679/2016 Ε.Ε. (ιδίως τα άρθρα 12 έως 23 αυτού) και τον νόμο 4624/2019, όπως αυτός τυχόν κάθε φορά ισχύει και ειδικότερα:
- το δικαίωμα στην ενημέρωση και στην πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα που επεξεργάζεται η HOUSEMARKET A.E. στο πλαίσιο της κάρτας προνομίων IKEA for Business,
- το δικαίωμα στον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων του που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA for Business,
- το δικαίωμα διόρθωσης ή διαγραφής μέρους ή του συνόλου (δικαίωμα στη λήθη) των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA for Business,
- το δικαίωμα αντίταξης, δηλαδή να προβάλλει αντιρρήσεις, στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA for Business, και
- το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων του που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA for Business.
Τα ως άνω δικαιώματα του το μέλος μπορεί ειδικότερα να ασκήσει ως εξής:
Για το δικαίωμα/υποχρέωση πρόσβασης, ενημέρωσης και διόρθωσης/συμπλήρωσης των προσωπικών δεδομένων, η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη του προγράμματος προνομίων να δουν, διορθώσουν/συμπληρώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα:
- μέσα από τον εταιρικό τους λογαριασμό στοhttps://www.ikea.gr/ikea-for-business/το menu «Στοιχεία Λογαριασμού».
- υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνσηikeaforbusiness@ikea.gr ή dpo@fourlis.gr από το δηλωθέν επαγγελματικό email κατά την εγγραφή.
Για το δικαίωμα λήψης αντίγραφου ή φορητότητας των προσωπικών δεδομένων, η HOUSEMARKET Α.Ε. παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη του προγράμματος IKEA for Business να λάβουν αντίγραφο των προσωπικών τους δεδομένων ή/και να τα διαβιβάσουν σε άλλο υπεύθυνο επεξεργασίας στο ειδικό μορφότυπο, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση ikeaforbusiness@ikea.gr, ή dpo@fourlis.gr από το δηλωθέν επαγγελματικό email κατά την εγγραφή. Το πρώτο αντίγραφο δεδομένων δεν θα χρεώνεται ενώ η HOUSEMARKET Α.Ε. μπορεί να χρεώνει για κάθε περαιτέρω αντίγραφο. Να σημειωθεί όμως ότι το δικαίωμα στην φορητότητα είναι πιο περιορισμένο για τα δεδομένα που τυγχάνουν επεξεργασίας με βάση το άρθρο 6 παρ. 1 στ. γ' ΓΚΠΔ (συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση).
Για το δικαίωμα στον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων του που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA for Business, το δικαίωμα διαγραφής μέρους ή του συνόλου (δικαίωμα στη λήθη) των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA for Business καθώς και το δικαίωμα αντίταξης, δηλαδή να προβάλλει αντιρρήσεις, στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA for Business, το μέλος μπορεί να υποβάλλει σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση ikeaforbusiness@ikea.gr ή dpo@fourlis.gr από το δηλωθέν επαγγελματικό email κατά την εγγραφή .
Σε περίπτωση άσκησης οιουδήποτε εκ των άνω αναφερόμενων δικαιωμάτων του μέλους η HOUSEMARKET A.E. θα λάβει κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίηση του σχετικού αιτήματος του εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία της έγκυρης υποβολής του και σε περίπτωση που απαιτείται περισσότερος χρόνος θα ενημερώσει κατάλληλα το μέλος. Διευκρινίζεται ότι για να θεωρείται έγκυρη η άσκηση των ως άνω δικαιωμάτων είναι δυνατό να απαιτείται η ταυτοποίησή του μέλους ή/και η νομιμοποίηση του αιτούντος φυσικού προσώπου, με σκοπό να διασφαλίζεται ότι τα προσωπικά δεδομένα για τα οποία ζητείται κάποια από τις παραπάνω ενέργειες πράγματι ανήκουν στο μέλος που αιτείται την συγκεκριμένη ενέργεια.
Η διαγραφή του μέλους από το πρόγραμμα IKEA for Business μπορεί να γίνει μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση ikeaforbusiness@ikea.gr ή dpo@fourlis.gr από το δηλωθέν επαγγελματικό email κατά την εγγραφή,.
Σε οιαδήποτε περίπτωση διαγραφής μέλους από το πρόγραμμα επιβράβευσης IKEA for Business, η HOUSEMARKET A.E. θα διατηρεί τα δεδομένα του μέλους για τριάντα (30) ημέρες από την ημέρα διαγραφής του. Το μέλος ενημερώνεται, όμως, ότι ακόμα και μετά την πάροδο αυτών των 30 ημερών η HOUSEMARKET A.E. θα διατηρεί τόσο τα φορολογικά δεδομένα των αγορών του όσο και κάποια βασικά δεδομένα του μέλους, που θα παραμένουν στα αρχεία της για την διασφάλιση της νομιμότητας της επεξεργασίας τους και των έννομων συμφερόντων της HOUSEMARKET A.E.. (π.χ. o ΑΦΜ και η ηλεκτρονική διεύθυνση σε κρυπτογραφημένη μορφή, η ημερομηνία εγγραφής και διαγραφής από το πρόγραμμα προνομίων, η αίτηση διαγραφής του καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του μέλους για κοινοποίηση εμπορικών μηνυμάτων, εφόσον δεν αντιτίθεται το μέλος).
Κάθε μέλος μπορεί επίσης με τρεις (3) τρόπους να διαχειριστεί οποτεδήποτε την αποστολή ή την παύση της αποστολής κάθε εμπορικής επικοινωνίας και άμεσης διαφήμισης, σε ένα ή και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του (email, διεύθυνση ταχυδρομείου) είτε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο www.ikea.gr/ikea-for-business/ στο menu «Διαχείριση Δεδομένων», είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση ikeaforbusiness@ikea.gr, ή dpo@fourlis.gr από το δηλωθέν επαγγελματικό email κατά την εγγραφή,.
Ειδικώς επισημαίνεται στο μέλος ότι, λόγω της φύσης της λειτουργίας του προγράμματος πιστότητας IKEA for Business, η τυχόν άσκηση κάποιων από τα ως άνω δικαιώματα και ιδίως του δικαιώματος αντίταξης ή περιορισμού στην επεξεργασία και, μερικής ή ολικής, διαγραφής των δεδομένων του μέλους, θα επιφέρει και την λήξη της παρούσας συμβατικής σχέσης και συνεπώς της συμμετοχής του μέλους στο πρόγραμμα προνομίων IKEA for Business και την διαγραφή των πόντων που έχει συλλέξει εντός τριάντα (30) ημερών από την υποβολή του σχετικού αιτήματος, διότι χωρίς την επεξεργασία των δεδομένων του μέλους δεν μπορεί να λειτουργήσει το πρόγραμμα προνομίων.
H διαγραφή του μέλους από το πρόγραμμα IKEA for Business συνεπάγεται και την αυτόματη διαγραφή του λογαριασμού του μέλους από την ιστοσελίδα της ΙΚΕΑ. Λογαριασμοί που ενδεχομένως διατηρεί το μέλος στο πρόγραμμα IKEA Family ή/και στο διαδικτυακό κατάστημα (e-shop) ΙΚΕΑ, δεν επηρεάζονται από τη διαγραφή του μέλους από το πρόγραμμα IKEA for Business.
3.2.δ. Χρόνος Διατήρησης Προσωπικών Δεδομένων: Τα προσωπικά δεδομένα του μέλους θα διατηρεί και επεξεργάζεται η HOUSEMARKET Α.Ε. έως ότου το μέλος καταργήσει την κάρτα IKEA for Business. Παρόλα αυτά κάποια αναγκαία προσωπικά δεδομένα που αφορούν τις συναλλακτικές του σχέσεις με την HOUSEMARKET Α.Ε. καθώς και τις δηλώσεις του μέλους για την επεξεργασία των δεδομένων του δύνανται να παραμένουν ως πληροφορίες για το μέλος στα συστήματα της HOUSEMARKET Α.Ε. προς διασφάλιση της απόδειξης της νομιμότητας της επεξεργασίας των δεδομένων του από την HOUSEMARKET Α.Ε. και την διασφάλιση των έννομων αξιώσεων των μερών.
3.2.στ. Δεδομένα Ειδικής Κατηγορίας: Το μέλος ενημερώνεται ότι η HOUSEMARKET A.E. δεν συλλέγει ούτε απαιτεί την κοινοποίηση από το μέλος ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων του (δεδομένα ειδικής κατηγορίας) για τις ανάγκες της κάρτας μέλους IKEA for Business.
3.2.ζ. Υποχρέωση Διαφάνειας: Για οιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα του καθώς και την επεξεργασία και προστασία τους το μέλος δύναται να απευθύνεται στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της HOUSEMARKET A.E. στο email dpo@fourlis.gr και εφόσον δεν θεωρεί ότι ικανοποιείται από τις ενέργειες της HOUSEMARKET A.E. ενημερώνεται ότι έχει δικαίωμα προσφυγής στην αρμόδια εποπτική αρχή (Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, www.dpa.gr, Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, τηλ. 210 6475600, https://www.dpa.gr/el/syndesi/polites/kataggelia, email: contact@dpa.gr).
3.2.η. Τεχνικά και Οργανωτικά μέτρα προστασίας: Η HOUSEMARKET A.E., οι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της και οι προστηθέντες της / βοηθοί εκπλήρωσης εφαρμόζουν τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την, κατά το δυνατό, καλύτερη προστασία των προσωπικών δεδομένων ενάντια σε τυχαία ή παράνομη καταστροφή ή απώλεια, αλλοίωση, παράνομη γνωστοποίηση ή πρόσβαση σε αυτά και γενικά την παράνομη επεξεργασία τους (συμπεριλαμβανομένης της εξ αποστάσεως πρόσβαση) όπως και για την διασφάλιση της δυνατότητας αποκατάστασης της διαθεσιμότητας και της πρόσβασης σε αυτά.
Αυτά τα μέτρα στόχο έχουν να διασφαλίζουν ένα επίπεδο ασφαλείας που ανταποκρίνεται στον κίνδυνο που μπορεί να διατρέξουν τα συγκεκριμένα δεδομένα, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το είδος και την κρισιμότητα των δεδομένων, τις τεχνικές δυνατότητες της HOUSEMARKET A.E. και των συνεργατών της, την εξέλιξη της τεχνολογίας, το κόστος εφαρμογής και τη φύση, το πεδίο εφαρμογής, το πλαίσιο και τους σκοπούς κάθε συγκεκριμένης επεξεργασίας, εφαρμόζοντας παράλληλα διαδικασίες για την τακτική δοκιμή, εκτίμηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των τεχνικών και των οργανωτικών αυτών μέτρων.
Σε κάθε περίπτωση η HOUSEMARKET Α.Ε., οι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της και οι προστηθέντες της / βοηθοί εκπλήρωσης δεσμεύονται συμβατικά να διατηρούν το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των μελών και να μην τα κοινοποιούν ή επιτρέπουν την πρόσβαση σε αυτά σε οποιονδήποτε τρίτο χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση του μέλους εκτός από τις περιπτώσεις που ρητά προβλέπονται στο νόμο.
H HOUSEMARKET Α.Ε., στο πλαίσιο του προγράμματος επιβράβευσης IKEA for Business, δύναται να επιτρέπει συνδυαστικές προσφορές με τρίτα μέρη προς τα μέλη του IKEA for Business, χωρίς όμως να διαβιβάζει ή κοινοποιεί τα δεδομένα τους και γενικώς εγγυάται ότι ουδεμία άλλη χρήση των προσωπικών δεδομένων του μέλους θα γίνει για άλλους σκοπούς, πέρα από αυτούς που ρητά αναφέρονται στους παρόντες όρους, χωρίς την εκ των προτέρων κατάλληλη ενημέρωση και, όπου απαιτείται, ρητή συγκατάθεση του μέλους.
4. ΟΡΟΙ EΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ IKEA for Business
Το μέλος δικαιούται να εξαργυρώνει τους πόντους του, εφόσον έχει εγκριθεί η εγγραφή του, όπως περιγράφεται ανωτέρω, και το εκάστοτε υπόλοιπο των πιστωθέντων και διαθέσιμων πόντων στην κάρτα του είναι τουλάχιστον ίσο με τον αριθμό των πόντων που αναγράφονται στο ποσό της έκπτωσης που επιλέχθηκε από αυτόν. Σε κάθε περίπτωση το μέλος δεν θα πρέπει να έχει αρνητικούς πόντους στην κάρτα του ούτε επιτρέπεται να δημιουργηθούν αρνητικοί πόντοι από συναλλαγές με εξαργύρωση. Οι αγορές με χρήση της έκπτωσης από εξαργύρωση εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Η έκπτωση δεν ανταλλάσσεται με μετρητά. Για να δικαιούται το μέλος την έκπτωση πρέπει να κάνει αγορές μεγαλύτερης αξίας αυτής. Διευκρινίζεται ότι η HOUSEMARKET A.E. διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει οποτεδήποτε το σύστημα υπολογισμού πόντων, καθώς και τους πόντους που απαιτείται να συγκεντρώσει το μέλος.
Η εξαργύρωση πόντων στις αγορές από το IKEA e-shop θα υπολογίζεται στη σελίδα του καλαθιού αγορών και οι πόντοι θα αφαιρούνται ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας στην ιστοσελίδα IKEA.gr. Το μέλος δεν δικαιούται να υποκαταστήσει μέρος ή το σύνολο των πόντων που έχει συλλέξει με χρήματα, ούτε να εξαργυρώσει τους πόντους αυτούς με χρήματα.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ολοκληρωθεί η εξαργύρωση στο ταμείο είναι η δήλωση του ΑΦΜ του μέλους και η επίδειξη της πλαστικής ή ηλεκτρονικής κάρτας ΙΚΕΑ for Business. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορεί να προχωρήσει σε εξαργύρωση. Δεν είναι δυνατή η εξαργύρωση πόντων σε αγορές με έκδοση απόδειξη λιανικής.
Η εξαργύρωση online επιτυγχάνεται εφόσον γνωρίζει τους κωδικούς εισόδου στον λογαριασμό του ΙΚΕΑ for Business.
Σε περίπτωση που το μέλος επιστρέψει το σύνολο των προϊόντων ή μέρος αυτών που αγόρασε και από το οποίο κέρδισε πόντους, τότε θα του αφαιρεθούν από το λογαριασμό του οι πόντοι που αντιστοιχούν στο ποσόν της επιστροφής, εφόσον του επιστραφούν χρήματα. Στην περίπτωση που το μέλος επιστρέψει προϊόν από συναλλαγή που εμπεριέχει εξαργύρωση πόντων, οι πόντοι που αφαιρέθηκαν από την εξαργύρωση δεν δύνανται να επιστραφούν στην κάρτα του.
Το μέλος μπορεί να πάρει το ποσό της έκπτωσης που θα επιλέξει από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου καταστημάτων της HOUSEMARKET A.E. συμπεριλαμβανομένου του ελληνικού IKEA e-shop, ζητώντας να εξαργυρώσει τους αντίστοιχους πόντους. Από την εξαργύρωση εξαιρούνται οι υπηρεσίες (όπως π.χ. η υπηρεσία συναρμολόγησης, η υπηρεσία μεταφοράς και παράδοσης εμπορευμάτων κλπ.).
Κάθε φορά που το μέλος εξαργυρώνει πόντους που αντιστοιχούν σε έκπτωση, αφαιρούνται από το υπόλοιπο των διαθέσιμων πόντων του ισάριθμοι πόντοι. Οι αγορές με χρήση της έκπτωσης από εξαργύρωση εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Η έκπτωση δεν ανταλλάσσεται με μετρητά. Για να δικαιούται το μέλος την έκπτωση πρέπει να κάνει αγορές μεγαλύτερης αξίας αυτής. Διευκρινίζεται ότι η HOUSEMARKET A.E. διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει οποτεδήποτε το σύστημα υπολογισμού πόντων, καθώς και τους πόντους που απαιτείται να συγκεντρώσει το μέλος.
Σε περίπτωση που η πλαστική κάρτα, φθαρεί ή καταστραφεί, οι πόντοι που έχουν συγκεντρωθεί μέχρι τη δήλωση του αντίστοιχου συμβάντος μεταφέρονται στην καινούργια κάρτα του μέλους την οποία θα παραλάβει και ενεργοποιήσει στo ηλεκτρονικό κατάστημα ΙΚΕΑ e-shop . Σε περίπτωση που η κάρτα κλαπεί ή απολεσθεί, πρέπει αμέσως να δηλωθεί η εξαφάνισή της στην HOUSEMARKET A.E. Πόντοι που τυχόν έχουν εξαργυρωθεί μέχρι τη δήλωση της εξαφάνισης δεν αντικαθίσταται.
5. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ
H HOUSEMARKET A.E. δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία, αρχική ή επιγενόμενη, θετική ή αποθετική, άμεση ή έμμεση, του μέλους από την χρήση και εφαρμογή του προγράμματος πιστότητας IKEA for Business. Σε κάθε περίπτωση η τυχόν ευθύνη της HOUSEMARKET Α.Ε. θα περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην εκ νέου πίστωση τυχόν απολεσθέντων πόντων στην IKEA for Business κάρτα του μέλους. H HOUSEMARKET Α.Ε. δεν ευθύνεται για οιαδήποτε ζημία στο μέλος, τα λοιπά μέλη του προγράμματος ή τρίτα πρόσωπα εξαιτίας ψευδών ή ανακριβών δηλώσεων του μέλους, ιδίως για τα προσωπικά του στοιχεία.
Οι παρόντες όροι αποτελούν το μοναδικό και συνολικό συμβατικό κείμενο που διέπει την σχέση μεταξύ της HOUSEMARKET Α.Ε. και τα μέλη του προγράμματος πιστότητας IKEA for Business και υπερτερούν οιασδήποτε προηγούμενης μορφής τους και θα ισχύουν ως έχουν μέχρι τυχόν μεταγενέστερη τροποποίηση τους από την HOUSEMARKET Α.Ε., η οποία θα ισχύει είτε από την κοινοποίηση τους στα μέλη, είτε από την ανάρτηση τους στον ιστότοπο του προγράμματος πιστότητας IKEA for Business (www.ikea.gr/ikea-for-business/).
Οι παρόντες όροι ισχύουν για τα μέλη του προγράμματος IKEA for Business στην Ελλάδα και διέπουν την σχέση τους με την HOUSEMARKET A.E. από την 6η Φεβρουαρίου 2023 και όπως ενημερώθηκαν τη 10η Ιουλίου 2024, ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο και για οιαδήποτε ερμηνεία τους ή διαφορά μεταξύ του μέλους και της HOUSEMARKET A.E. αρμόδια είναι αποκλειστικά τα Δικαστήρια των Αθηνών.