Όροι και προϋποθέσεις
ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το πρόγραμμα πιστότητας IKEA Family έχει δημιουργηθεί από την εταιρεία με την επωνυμία «HOUSEMARKET ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΙΔΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ, ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ», που εδρεύει στην Παιανία Αττικής, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», Κτίριο 501, Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου (στο εξής «HOUSEMARKET Α.Ε.» ή «Εταιρεία»), απευθύνεται σε ενήλικες πελάτες των καταστημάτων HOUSEMARKET A.E και αφορά την καταγραφή και ανάλυση των αγορών που κάνουν, ως μέλη του προγράμματος, τόσο για τους ίδιους όσο και για τα μέλη της οικογένειάς τους. Σκοπός του προγράμματος πιστότητας πελατών IKEA Family είναι αφενός η επιβράβευση των πελατών της HOUSEMARKET A.E. που επιλέγουν την HOUSEMARKET A.E. για τις αγορές οικιακού εξοπλισμού που αφορούν αυτούς και την οικογένεια τους και η προνομιακή τους ενημέρωση για τα προϊόντα και υπηρεσίες της και αφετέρου η καταγραφή, ανάλυση και έρευνα της αγοραστικής τάσης των πελατών της HOUSEMARKET A.E (κατηγορίες προϊόντων που επιλέγονται, επισκεψιμότητα, είδος προϊόντων που επιλέγουν οι πελάτες, ανταπόκριση στις γενικές και εξειδικευμένες προσφορές κ.α.) προκειμένου να βελτιωθεί η διαχείριση του πελατολογίου της και η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που ταιριάζουν καλύτερα στην πελατειακή της βάση.
1. ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΜΕΛΟΥΣ - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ
- Κάθε κάρτα μέλους του προγράμματος (IKEA Family) είναι και παραμένει ιδιοκτησία της εκδότριας HOUSEMARKET Α.Ε. και ο κάτοχος της είναι υποχρεωμένος να την επιστρέψει σε πρώτη ζήτηση.
- Η κάρτα μέλους είναι αυστηρά προσωπική. Απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο μεταβίβαση της κάρτας και των κερδισμένων πόντων .
- Η κάρτα μέλους μπορεί να είναι πλαστική ή ηλεκτρονική. Ηλεκτρονική κάρτα μπορεί να διαθέτουν μόνο τα μέλη που έχουν λογαριασμό στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) στην ιστοσελίδα grή χρησιμοποιούν την ειδική εφαρμογή κινητών τηλεφώνων «IKEA Greece». Η παραλαβή και ενεργοποίηση της πλαστικής κάρτας, η οποία συνοδεύεται με δήλωση των προσωπικών στοιχείων του κατόχου, γίνεται στα σημεία IKEA Family εντός των καταστημάτων της HOUSEMARKET Α.Ε.. Το μέλος έχει επίσης την δυνατότητα να ενεργοποιήσει την κάρτα του οnline στο www.ikea.gr/ikea-family/ επιλέγοντας το μενού ενεργοποίηση κάρτας. Η online ενεργοποίηση της IKEA Family κάρτας είναι εφικτή μόνο για τα μέλη που διαθέτουν ήδη λογαριασμό χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) στην ιστοσελίδα www.ikea.gr.
- Το μέλος δικαιούται να χρησιμοποιεί την κάρτα μέλους της οποίας είναι κάτοχος στα καταστήματα της HOUSEMARKET Α.Ε. μόνο σύμφωνα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, οι οποίοι δύνανται να τροποποιηθούν από την HOUSEMARKET Α.Ε. οποτεδήποτε με ενημέρωση του μέλους στα στοιχεία επικοινωνίας του που έχει δηλώσει ή/και με την ανάρτηση των νέων όρων στον ιστότοπο ikea.gr/ikea-family/ ή/και με ανακοινώσεις στα καταστήματα της.
- Η κάρτα μέλους δεν είναι πιστωτική ή χρεωστική. Το μέλος με την εμφάνισή της κάρτας δεν μπορεί να κάνει χρηματικές συναλλαγές, παρά μόνο να απολαύσει προνόμια, όπως αυτά τίθενται και ανακοινώνονται από την HOUSEMARKET Α.Ε. . Για να μπορεί ένα μέλοςνα εξαργυρώσει πόντους είναι απαραίτητο να έχει ενεργοποιήσει την πλαστική ή ηλεκτρονική κάρτα του IKEA Family πριν τις αγορές του. Για τις αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) IKEA απαραίτητη προϋπόθεση είναι το μέλος να έχει εγγραφεί στην ιστοσελίδα της HOUSEMARKET Α.Ε. και να συνδέσει στο λογαριασμό του την κάρτα του IKEA Family με βάση τη διαδικασία που περιγράφεται στο www.ikea.gr (όροι χρήσης e-shop). H κάρτα μέλους IKEA Family για να παρέχει προνόμια στο μέλος πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί εντός τριών (3) μηνών από την πρώτη συναλλαγή και συλλογή πόντων με χρήση της κάρτας. Με το πέρας των 3 μηνών και εφόσον η κάρτα δεν έχει ενεργοποιηθεί, η κάρτα μέλους ακυρώνεται και σβήνεται το σύνολο των πόντων που έχουν συγκεντρωθεί.
- Το μέλος δικαιούται 5 πόντους για κάθε 1€ αγορών που πραγματοποιεί με έκδοση απόδειξης λιανικής και την ταυτόχρονη χρήση της κάρτας του, οι οποίοι δύνανται να εξαργυρώνονται σε αγορές στο δίκτυο καταστημάτων HOUSEMARKET A.E. και στο ελληνικό IKEA e-shop, σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα ανταμοιβής και την ισχύουσα κλίμακα εξαργύρωσης αποκτηθέντων πόντων ανά συναλλαγή. Από την συγκέντρωση πόντων και την εξαργύρωσή τους, εξαιρούνται οι υπηρεσίες (όπως π.χ. η υπηρεσία συναρμολόγησης, η υπηρεσία μεταφοράς και παράδοσης εμπορευμάτων κλπ.). Η απόδοση και εξαργύρωση πόντων στις αγορές από το IKEA e-shop θα υπολογίζονται στη σελίδα του καλαθιού αγορών, θα αποδίδονται μετά την ολοκλήρωση της τιμολόγησης και/ή θα αφαιρούνται ταυτόχρονα, στην περίπτωση εξαργύρωσης, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας στην ιστοσελίδα IKEA.gr. Διευκρινίζεται ότι η συλλογή πόντων κατά τις αγορές μπορεί να γίνει από το μέλος ακόμα και με απλή αναφορά στο ταμείο του αριθμού της πλαστικής ή της ηλεκτρονικής κάρτας του, για την εξαργύρωση όμως των κερδισμένων πόντων θα πρέπει είτε να επιδεικνύεται η πλαστική κάρτα είτε το μέλος να χρησιμοποιεί την ειδική εφαρμογή κινητών τηλεφώνων «IKEA Greece» και να έχει συνδεθεί στον λογαριασμό του IKEA Family. Τα μέλη που έχουν μόνο ηλεκτρονική κάρτα για να εξαργυρώσουν τους πόντους τους θα πρέπει είτε να εκδώσουν πλαστική κάρτα μέλους (στα ειδικά σημεία IKEA Family εντός των καταστημάτων της HOUSEMARKET Α.Ε.) και να την συνδέσουν με την ηλεκτρονική τους κάρτα είτε να επιδεικνύουν την ηλεκτρονική τους κάρτα μέσω της εφαρμογής IKEA Greece. Δεν γίνεται δεκτή η εκτύπωση της ηλεκτρονικής κάρτας. Δεν δύναται να χρησιμοποιηθεί συνδυαστικά με κάρτα του προγράμματος IKEA for Business.
- Εξαιρούνται από την απόδοση ή εξαργύρωση πόντων, όλες οι αγορές με έκδοση τιμολογίου.
- Τα μέλη του IKEA Family που θα εγγραφούν και στο ΙΚΕΑ for Business με επαγγελματικό ΑΦΜ, έχουν το δικαίωμα να μεταφέρουν μία μόνο φορά τους πόντους που έχουν συλλέξει με τη χρήση της κάρτας ΙΚΕΑ Family στη κάρτα IKEA for Business. Με τη μεταφορά, οι πόντοι διαγράφονται από την κάρτα ΙΚΕΑ Family και η κάρτα αυτή απενεργοποιείται. Οι πόντοι που θα προστεθούν στην κάρτα IKEA for Business θα έχουν ημερομηνία λήξης 2 έτη από την ημέρα που μεταφέρθηκαν. Η διαδικασία αίτησης μεταφοράς πόντων και απενεργοποίησης της ΙΚΕΑ Family θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά στο IKEA.gr κάνοντας είσοδο στον λογαριασμό IKEA for Business.
- Το αντίθετο, δηλαδή μεταφορά πόντων από ΙΚΕΑ For Business σε ΙΚΕΑ Family δεν επιτρέπεται.
- Η κάρτα μέλους, ο αριθμός των πόντων και το δικαίωμα έκπτωσης δεν μπορούν να αντικατασταθούν ή εξαργυρωθούν με χρήματα. Ανάλογα με τους πόντους που έχει μαζέψει το μέλος, θα μπορεί μόνο να λάβει ανάλογο ποσό έκπτωσης στις αγορές του.
- Η κάρτα μέλους και το τρέχον πρόγραμμα προνομίων έχουν ισχύ μόνο στο Δίκτυο των καταστημάτων της HOUSEMARKET Α.Ε. στην Ελλάδα.
- Η HOUSEMARKET Α.Ε. δύναται, κατά την απόλυτη κρίση της, να τερματίσει το πρόγραμμα πιστότητας της IKEA Family, να αρνηθεί την έκδοση κάρτας IKEA Family και να ακυρώσει κάρτες IKEA Family.
2. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ - ΛΗΞΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
- Η HOUSEMARKET Α.Ε. έχει το δικαίωμα να καταγγείλει οποτεδήποτε, χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία, την παρούσα σύμβαση με το μέλος ή να απαγορεύσει οποιαδήποτε χρήση της κάρτας. Σε οιαδήποτε περίπτωση το μέλος δεν τηρεί τους παρόντες όρους ή σε περίπτωση κακής χρήσης ή προσπάθειας απάτης μέσω της κάρτας μέλους όλοι οι πόντοι θα διαγράφονται και όλα τα προνόμια θα αφαιρούνται.
- Η κάρτα μέλους παρέχει στον κάτοχό της προνόμια για όσο χρονικό διάστημα αυτό αναγνωρίζεται ως έγκυρο μέλος του προγράμματος προνομίων IKEA Family και για όσο χρόνο το πρόγραμμα προνομίων IKEA Family βρίσκεται σε ισχύ. Η HOUSEMARKET Α.Ε. διατηρεί κάθε δικαίωμα, κατά την απόλυτα διακριτική της ευχέρεια, να μεταβάλει αυτό το χρονικό διάστημα και δικαιούται να τροποποιεί μονομερώς οποιονδήποτε όρο της παρούσας σύμβασης, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ανταμοιβής, του τρόπου υπολογισμού των πόντων και του ύψους επιβράβευσης αγορών καθώς και να τροποποιήσει ή και να τερματίσει οποτεδήποτε γενικά το πρόγραμμα προνομίων IKEA Family. Οποιαδήποτε τέτοια τροποποίηση θα γνωστοποιείται στο μέλος με κάθε πρόσφορο μέσο στα στοιχεία επικοινωνίας που έχει αυτός δηλώσει στην παρούσα αίτησή του ή/και με ανάρτηση της εντός των καταστημάτων της ή/και στο διαδικτυακό τόπο (website) αυτής (www.ikea.gr). Το μέλος ουδεμία αξίωση διατηρεί κατά της HOUSEMARKET Α.Ε. γι αυτές τις αλλαγές ή την παύση του προγράμματος IKEA Family, αφού ήδη με το παρόν αναγνωρίζει ότι πρόκειται για πρόγραμμα προνομίων που παρέχεται από ελευθεριότητα της HOUSEMARKET A.E.
- Οι πόντοι που αποκτούνται από το μέλος με την χρήση της κάρτας προνομίων ισχύουν για είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ημέρα της αντίστοιχης συναλλαγής με βάση την οποία αυτοί αποκτήθηκαν (για παράδειγμα οι πόντοι που αποκτήθηκαν από συναλλαγές με την κάρτα μέλους IKEA Family στις 15 Ιουνίου του 2019 θα λήξουν την 15ηΙουνίου 2021). Για την καλύτερη εξυπηρέτηση της σύμβασης της κάρτας αλλά και των συναλλαγών με τα μέλη της η HOUSEMARKET Α.Ε. θα επικοινωνεί στα μέλη ανά τακτά χρονικά διαστήματα, τους ισχύοντες πόντους της κάρτας τους με ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν δηλώσει στην αίτηση τους ή/και με γραπτό μήνυμα (sms/viber) στον αριθμό κινητής τηλεφωνίας που έχουν δηλώσει. Το αργότερο τρεις (3) μήνες πριν από τη λήξη των πόντων το μέλος θα ενημερώνεται σχετικά μέσω γραπτού μηνύματος στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, που έχει δηλώσει ως τηλέφωνο επικοινωνίας. Η επικοινωνία αυτή δεν θα πραγματοποιείται προς τα μέλη που έχουν δηλώσει ότι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν επικοινωνία από την HOUSEMARKET ΑΕ.
- Η HOUSEMARKET Α.Ε. διατηρεί επίσης το δικαίωμα να διαγράψει μέλος του προγράμματος και να τερματίσει την ισχύ της κάρτας του IKEA Family σε οιαδήποτε περίπτωση το μέλος αντιτάσσεται ή περιορίζει την επεξεργασία των, προσωπικών ή μη, δεδομένων του (με εξαίρεση την διαχείριση της εμπορικής επικοινωνίας και άμεσης διαφήμισης στα στοιχεία επικοινωνίας του) ή ζητά την διαγραφή των προσωπικών δεδομένων που έχει κοινοποιήσει ή δημιουργούνται από τις συναλλαγές του με την κάρτα IKEA Family, διότι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι δυνατό να λειτουργήσει το πρόγραμμα προνομίων και οι συμβατικές υποχρεώσεις της HOUSEMARKET Α.Ε. .
- Σε οιαδήποτε περίπτωση διαγραφής μέλους από το πρόγραμμα επιβράβευσης IKEA Family, η HOUSEMARKET A.E. θα διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα του μέλους για τριάντα (30) ημέρες από την ημέρα διαγραφής του. Το μέλος ενημερώνεται, όμως, ότι ακόμα και μετά την πάροδο αυτών των 30 ημερών η HOUSEMARKET A.E. θα διατηρεί τόσο τα φορολογικά δεδομένα των αγορών του όσο και κάποια βασικά δεδομένα του μέλους, που θα παραμένουν στα αρχεία της για την διασφάλιση της νομιμότητας της επεξεργασίας τους (π.χ. τον αριθμό κινητής τηλεφωνίας και την ηλεκτρονική διεύθυνση σε κρυπτογραφημένη μορφή, την ημερομηνία εγγραφής και διαγραφής από το πρόγραμμα προνομίων, τα στοιχεία επικοινωνίας του μέλους για κοινοποίηση εμπορικών μηνυμάτων, εφόσον δεν αντιτίθεται το μέλος) με σκοπό την διασφάλιση των έννομων συμφερόντων της HOUSEMARKET A.E.
- Σε περίπτωση που δεν γίνει χρήση της κάρτας για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών από την τελευταία συναλλαγή που έγινε με χρήση της κάρτας IKEA Family, η κάρτα θα απενεργοποιείται αυτόματα. Για την εξυπηρέτηση της σύμβασης της κάρτας και των συναλλαγών με τα μέλη του προγράμματος προνομίων η HOUSEMARKET A.E. θα ενημερώνει τα μέλη του προγράμματος, ανά χρονικά διαστήματα και σε κάθε περίπτωση τρείς (3) μήνες πριν την ημερομηνία απενεργοποίησης της κάρτας με γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητής τηλεφωνίας που έχει δηλώσει ή/και με ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει στην αίτηση του. Η επικοινωνία αυτή δεν θα πραγματοποιείται προς τα μέλη που έχουν δηλώσει ότι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν επικοινωνία από την HOUSEMARKET Α.Ε.
- Σε περίπτωση που κάποιο μέλος διατηρεί λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα IKEA e-shop και έχει συνδέσει την IKEA Family κάρτα του με την διαδικασία που περιγράφεται στο ikea.gr(όροι χρήσης e-shop) ο λογαριασμός του μέλους στο IKEA e-shop και τα προσωπικά του στοιχεία θα διατηρούνται στο IKEA e-shop χωρίς να διαγράφονται ακόμα και αν η IKEA Family κάρτα έχει απενεργοποιηθεί, αφού ο ηλεκτρονικός αυτός λογαριασμός αποτελεί διακριτό τρόπο συναλλαγών με την HOUSEMARKET Α.Ε. και διαφορετικό σκοπό επεξεργασίας των δεδομένων που συλλέγονται.
- Η κάρτα μπορεί να αντικατασταθεί, σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή καταστροφής της, μόνο στα καταστήματα της HOUSEMARKET Α.Ε. και να ενεργοποιηθεί μόνο στα σημεία IKEA Family των καταστημάτων ή online στοikea.gr/ikea-family/.
3. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
3.1. Νομική Βάση και Διαφάνεια Επεξεργασίας, Επικαιροποίηση Δεδομένων
H εταιρεία με την επωνυμία «HOUSEMARKET ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΙΔΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ, ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ», που εδρεύει στην Παιανία Αττικής (Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», Κτίριο 501, Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου) είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων του μέλους και ελέγχει την επεξεργασία των δεδομένων του στους ιστοχώρους της και στα καταστήματά της.
Η HOUSEMARKET A.E. ενημερώνει το μέλος και το μέλος του προγράμματος αναγνωρίζει ότι είναι ενήμερος για τα κάτωθι:
3.1.α. Για την επεξεργασία των δεδομένων των μελών της κάρτας IKEA Family όπως περιγράφεται κατωτέρω, η HOUSEMARKET A.E. στηρίζεται στις εξής νομικές βάσεις:
- Εκτέλεση σύμβασης: Προκειμένου να επιτευχθούν οι σκοποί της παρούσας σύμβασης και της κάρτας IKEA Family δηλαδή α) η συμμετοχή του μέλους στο πρόγραμμα με την καταγραφή και ανάλυση των αγορών του και η επιβράβευση του μέλους με πόντους και προνόμια από τις αγορές του, β) η ενημέρωση του μέλους για ειδικές προσφορές και προνομιακές υπηρεσίες καθώς και γ) η γενική ανάλυση της αγοραστικής τάσης και προτιμήσεων των μελών του προγράμματος, είναι απαραίτητη η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από το μέλος κατά την εγγραφή του στο πρόγραμμα IKEA Family και των δεδομένων που παράγονται από τις συναλλαγές του.
- Έννομα συμφέροντα: Κάποιας μορφής επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων είναι απαραίτητη για την βελτίωση των υπηρεσιών της HOUSEMARKET A.E. (επεξεργασία στατιστικών και μη ταυτοποιήσιμων δεδομένων, επεξεργασία των δεδομένων χρήσης της κάρτας μέλους), τον εντοπισμό προσπάθειας απάτης ή κακής χρήσης της κάρτας του μέλους, την τυχόν συνεργασία με δικαστικές και ρυθμιστικές αρχές, καθώς επίσης και για τη διαφύλαξη και υποστήριξη των γενικών έννομων συμφερόντων της HOUSEMARKET A.E.
Η HOUSEMARKET Α.Ε. διατηρεί επίσης το δικαίωμα τακτικής ενημέρωσης του μέλους μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματος κινητής τηλεφωνίας (SMS) ή οποιουδήποτε άλλου πρόσφορου μέσου επικοινωνίας στα στοιχεία επικοινωνίας του που αποκτήθηκαν νομίμως στο πλαίσιο της εγγραφής του στο πρόγραμμα πιστότητας IKEA Family , για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στο πλαίσιο της συναλλακτικής τους σχέσης (άρθρο 11 παρ. 3 του ν.3471/2006) και για όσο χρόνο το μέλος δεν δηλώνει την αντίρρηση του σε αυτή την επικοινωνία. Η ενημέρωση αυτή μπορεί να περιλαμβάνει, προνομιακή και εξειδικευμένη ενημέρωση για τα προϊόντα της, ειδικές ή γενικές, προσφορές, προωθητικές ενέργειες και διαγωνισμούς της HOUSEMARKET Α.Ε., την επικοινωνία με το μέλος για την διεξαγωγή ερευνών για τη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της HOUSEMARKET Α.Ε. προς τους πελάτες της και δύναται να συνεχίζεται και μετά την αποχώρηση/διαγραφή του μέλους, για όσο χρόνο αυτό δεν δηλώνει την αντίρρηση του (opt-out) στην λήψη τέτοιας επικοινωνίας. Επίσης η HOUSEMARKET A.E. μπορεί να επικοινωνεί με το μέλος μέσω υπηρεσιών μηνυμάτων όπως Viber, WhatsApp κλπ, για λόγους καλύτερης επικοινωνίας με τα μέλη και ελέγχου του κόστους της επικοινωνίας. Τα μέλη έχουν την ευχέρεια να επιλέγουν τα κανάλια επικοινωνίας, που θα μπορεί να χρησιμοποιεί η HOUSEMARKET A.E. για την ενημέρωση τους, είτε διαδικτυακά, μέσα από τον προσωπικό τους λογαριασμό στο www.ikea.gr/ikea-family/, είτε στο www.ikea.gr/account/login/ για όσα μέλη έχουν συνδέσει τον IKEA Family λογαριασμό τους με IKEA e-shop λογαριασμό, είτε με γραπτή αίτηση στα καταστήματα της HOUSEMARKET A.E., είτε με την αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση IKEAFAMILY@ikea.gr, είτε με κλήση στον τηλεφωνικό αριθμό 210 6293011, η οποία θα καταγράφεται για την διασφάλιση της ασφάλειας των συναλλαγών και θα διατηρείται για ένα (1) έτος. Το μέλος ενημερώνεται ότι οι αλλαγές στις προτιμήσεις αυτές έχουν χρόνο υλοποίησης έως και 30 ημέρες, για τεχνικούς λόγους και ότι εφόσον έχει αντιταχθεί στην εμπορική επικοινωνία της HOUSEMARKET AE δεν θα δύναται να λαμβάνει μηνύματα ενημέρωσης για την λήξη των πόντων και της κάρτας του. Διευκρινίζεται ότι η HOUSEMARKET A.E. θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα κανάλια επικοινωνίας για την μη εμπορική επικοινωνία με το μέλος που αφορά την χρήση της κάρτας του και τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.
3.1.β. Το μέλος έχει δικαίωμα αλλά και υποχρέωση πρόσβασης, διόρθωσης και επικαιροποίησης των προσωπικών του δεδομένων και οφείλει να γνωστοποιεί αμελλητί στην HOUSEMARKET Α.Ε.:
- τυχόν αλλαγή της διεύθυνσης που έχει δηλώσει, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση IKEAFAMILY@ikea.gr, ή online μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο gr/ikea-family/, ή στο ikea.gr/account/login/ για όσα μέλη έχουν συνδέσει τον IKEA Family λογαριασμό τους με IKEA e-shop λογαριασμό.
- τυχόν αλλαγή του κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό IKEA Family με κωδικό επιβεβαίωσης online ή με γραπτή αίτηση στα καταστήματα της HOUSEMARKET A.E.. Δεδομένου, μάλιστα, ότι ο αριθμός του κινητού του δύναται να αποτελέσει όνομα εισόδου στον προσωπικό του λογαριασμό IKEA Family (www.ikea.gr/ikea-family/) και γενικά ταυτοποίησης του μέλους για την χρήση της κάρτας του η HOUSEMARKET A.E. δε φέρει οιαδήποτε ευθύνη σε περίπτωση μη προηγούμενης ενημέρωσης της από το μέλος για την αλλαγή του αριθμού κινητού του.
3.2. Είδος και αποδέκτες των προσωπικών δεδομένων – Σκοπός επεξεργασίας - Δικαιώματα Μελών
3.2.α. Είδος και Σκοπός Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων: Τα προσωπικά δεδομένα που θα πρέπει να παρέχει κάθε μέλος για την εγγραφή του στο πρόγραμμα IKEA Family είναι τα εξής:
- Όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, αριθμό κινητού τηλέφωνου, κατάστημα προτίμησης, έτος γέννησης και ηλεκτρονική διεύθυνση (email).
Η HOUSEMARKET Α.Ε. συλλέγει και επεξεργάζεται τα ως άνω προσωπικά δεδομένα καθώς και τα δεδομένα που παράγονται από την χρήση της κάρτας προνομίων από το μέλος α) για την εκτέλεση των όρων του προγράμματος επιβράβευσης IKEA Family,
β) για την επικοινωνία γενικών ή ειδικών προσφορών προς το μέλος και την ενημέρωση του για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της,
γ) για την παροχή των προνομίων της κάρτας και την ανάλυση και έρευνα της αγοραστικής τάσης των πελατών της (κατηγορίες προϊόντων που επιλέγονται, επισκεψιμότητα καταστημάτων, είδος προϊόντων που επιλέγουν οι πελάτες, ανταπόκριση στις γενικές και εξειδικευμένες προσφορές κ.α.) προκειμένου να βελτιωθεί η διαχείριση του πελατολογίου της HOUSEMARKET A.E και η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που ταιριάζουν καλύτερα στην πελατειακή της βάση,
δ) για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της βάσει νόμου, όπως όταν τα σχετικά δεδομένα ζητούνται από τις φορολογικές αρχές στα πλαίσια ελέγχων ή για την εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων και εννόμων συμφερόντων της, όπως σε περιπτώσεις υποθέσεων ενώπιον ρυθμιστικών, διοικητικών ή Δικαστικών αρχών και για την διασφάλιση ότι το μέλος είναι ενήλικο φυσικό πρόσωπο και κάτοικος Ελλάδος.
3.2.β Αποδέκτες Δεδομένων: Για τα δεδομένα που είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση καθενός από τους ανωτέρω σκοπούς επεξεργασίας και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων κάθε αποδέκτη, οι αποδέκτες των δεδομένων του μέλους δύνανται να είναι:
- Οι αρμόδιοι υπάλληλοι της HOUSEMARKET A.E.
- Οι φορολογικές ελεγκτικές, δικαστικές, ρυθμιστικές κλπ αρχές σε περίπτωση σχετικού ελέγχου
- Η εταιρεία με την επωνυμία «Pobuca Sieben ΙΚΕ», η οποία παρέχει υπηρεσίες CRM και η οποία έχει αναλάβει μεταξύ άλλων την καταχώριση, ενημέρωση, επικαιροποίηση και διατήρηση της βάσης δεδομένων με τα δεδομένα των μελών ως εκτελών την επεξεργασία για λογαριασμό της HOUSEMARKET A.E. και σύμφωνα με τις οδηγίες και τις καταγεγραμμένες εντολές της ή/και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία παρέχει στο μέλλον στην HOUSEMARKET A.E. τις ίδιες υπηρεσίες σε αντικατάσταση ή σε συνεργασία με την ως άνω εταιρεία.
- Εξωτερικοί συνεργάτες που παρέχουν υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου και ανάλυσης δεδομένων, στους οποίους διαβιβάζονται με αυστηρούς περιορισμούς και διαδικασίες τα απαραίτητα δεδομένα για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους και την εξυπηρέτηση των μελών.
Κατά την καταχώριση και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του μέλους οι υπάλληλοί και προστηθέντες της HOUSEMARKET A.E. καθώς και οι πάσης φύσεως εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της συμμορφώνονται πλήρως με τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού 2016/679 καθώς και με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και νομολογία σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων και δεσμεύονται συμβατικά για την τήρηση των σχετικών υποχρεώσεων τους.
3.2.γ. Δικαιώματα υποκειμένου δεδομένων: Κάθε μέλος, ως υποκείμενο προσωπικών δεδομένων, δύναται να ασκήσει οιαδήποτε στιγμή τα δικαιώματα του, όπως αυτά προβλέπονται στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 679/2016 Ε.Ε. (ιδίως τα άρθρα 12 έως 23 αυτού) και την εθνική νομοθεσία και ειδικότερα:
- το δικαίωμα στην ενημέρωση και στην πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα που επεξεργάζεται η HOUSEMARKET A.E. στο πλαίσιο της κάρτας προνομίων IKEA Family,
- το δικαίωμα στον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων του που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA Family,
- το δικαίωμα διόρθωσης ή διαγραφής μέρους ή του συνόλου (δικαίωμα στη λήθη) των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA Family,
- το δικαίωμα αντίταξης, δηλαδή να προβάλλει αντιρρήσεις, στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA Family, και
- το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων του που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA Family.
Τα ως άνω δικαιώματα του το μέλος μπορεί ειδικότερα να ασκήσει ως εξής:
Για το δικαίωμα/υποχρέωση πρόσβασης, ενημέρωσης και διόρθωσης/συμπλήρωσης των προσωπικών δεδομένων, η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη στο πρόγραμμα προνομίων να δουν, διορθώσουν/συμπληρώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα:
- μέσα από τον προσωπικό τους λογαριασμό στο gr/ikea-family/στο menu «Προσωπικά Στοιχεία», ή στο ikea.gr/account/login/ για όσα μέλη έχουν συνδέσει τον IKEA Family λογαριασμό τους με IKEA e-shop λογαριασμό.
- υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση IKEAFAMILY@ikea.grή dpo@fourlis.gr .
- με γραπτή επιστολή στην HOUSEMARKET A.E. (Αριστομένους 3, Γέρακας, 15344 - Υπόψη DPO).
Για το δικαίωμα λήψης αντίγραφου ή φορητότητας των προσωπικών δεδομένων, η HOUSEMARKET Α.Ε. παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη στο πρόγραμμα IKEA Family να λάβουν αντίγραφο των προσωπικών τους δεδομένων ή/και να τα διαβιβάσουν σε άλλο υπεύθυνο επεξεργασίας στο ειδικό μορφότυπο, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση IKEAFAMILY@ikea.gr ή dpo@fourlis.gr ή με γραπτή επιστολή στην HOUSEMARKET Α.Ε. (Αριστομένους 3, Γέρακας, 15344 - Υπόψη DPO). Το πρώτο αντίγραφο δεδομένων δεν θα χρεώνεται ενώ η HOUSEMARKET Α.Ε. μπορεί να χρεώνει για κάθε περαιτέρω αντίγραφο.
Για το δικαίωμα στον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων του που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA Family, το δικαίωμα διαγραφής μέρους ή του συνόλου (δικαίωμα στη λήθη) των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA Family καθώς και το δικαίωμα αντίταξης, δηλαδή να προβάλλει αντιρρήσεις, στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με την κάρτα προνομίων IKEA Family, το μέλος μπορεί να υποβάλλει σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση IKEAFAMILY@ikea.gr ή dpo@fourlis.gr ή γραπτή επιστολή στην HOUSEMARKET Α.Ε. (Αριστομένους 3, Γέρακας, 15344 - Υπόψη DPO).
Σε περίπτωση άσκησης οιουδήποτε εκ των άνω αναφερόμενων δικαιωμάτων του μέλους η HOUSEMARKET A.E. θα λάβει κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίηση του σχετικού αιτήματος του εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία της έγκυρης υποβολής του και αν απαιτείται περισσότερος χρόνος θα ενημερώσει κατάλληλα το μέλος. Διευκρινίζεται ότι για να θεωρείται έγκυρη η άσκηση των ως άνω δικαιωμάτων είναι δυνατό να απαιτείται η ταυτοποίησή του μέλους, με σκοπό να διασφαλίζεται ότι τα προσωπικά δεδομένα για τα οποία ζητείται κάποια από τις παραπάνω ενέργειες πράγματι ανήκουν στο μέλος/φυσικό πρόσωπο που αιτείται την συγκεκριμένη ενέργεια.
Η διαγραφή του μέλους από το πρόγραμμα IKEA Family μπορεί να γίνει με 4 τρόπους: είτε μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση IKEAFAMILY@ikea.gr ή dpo@fourlis.gr, είτε με την αποστολή σχετικού έγγραφου αιτήματος στην διεύθυνση Αριστομένους 3, Γέρακας, 15344 (Υπόψη DPO), είτε με την συμπλήρωση και παράδοση του ειδικού εντύπου που διατίθεται στα καταστήματα HOUSEMARKET A.E., είτε τηλεφωνικά στον αριθμό 210 6293011. Σε οιαδήποτε περίπτωση διαγραφής μέλους από το πρόγραμμα επιβράβευσης IKEA Family, η HOUSEMARKET A.E. θα διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα του μέλους για τριάντα (30) ημέρες από την ημέρα διαγραφής του. Το μέλος ενημερώνεται, όμως, ότι ακόμα και μετά την πάροδο αυτών των 30 ημερών η HOUSEMARKET A.E. θα διατηρεί τόσο τα φορολογικά δεδομένα των αγορών του όσο και κάποια βασικά δεδομένα του μέλους, που θα παραμένουν στα αρχεία της για την διασφάλιση της νομιμότητας της επεξεργασίας τους (π.χ. ο αριθμός κινητής τηλεφωνίας και η ηλεκτρονική διεύθυνση σε κρυπτογραφημένη μορφή, η ημερομηνία εγγραφής και διαγραφής από το πρόγραμμα προνομίων καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του μέλους για κοινοποίηση εμπορικών μηνυμάτων, εφόσον δεν αντιτίθεται το μέλος) με σκοπό την διασφάλιση των έννομων συμφερόντων της HOUSEMARKET A.E. Επίσης, σε περίπτωση που κάποιο μέλος διατηρεί λογαριασμό χρήστη και στο ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα IKEA e-shop και έχει συνδέσει την IKEA Family κάρτα του με την διαδικασία που περιγράφεται στο www.ikea.gr (όροι χρήσης e-shop) ο λογαριασμός του μέλους στο IKEA e-shop και τα προσωπικά του στοιχεία θα διατηρούνται στο IKEA e-shop χωρίς να διαγράφονται ακόμα και αν διαγραφεί ως μέλος ή απενεργοποιηθεί η IKEA Family κάρτα του, αφού ο ηλεκτρονικός αυτός λογαριασμός στο IKEA e-shop αποτελεί διακριτό τρόπο συναλλαγών με την HOUSEMARKET Α.Ε. και διαφορετικό σκοπό επεξεργασίας των δεδομένων που συλλέγονται.
Κάθε μέλος μπορεί επίσης με 4 τρόπους να διαχειριστεί οποτεδήποτε την αποστολή ή την παύση της αποστολής κάθε εμπορικής επικοινωνίας και άμεσης διαφήμισης, σε ένα ή και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του (email, SMS στο κινητό του τηλέφωνο ή Viber στο κινητό του τηλέφωνο) είτε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο www.ikea.gr/ikea-family/ στο menu «Διαχείριση Προσωπικών Δεδομένων», είτε στο www.ikea.gr/account/login/ για όσα μέλη έχουν συνδέσει τον IKEA Family λογαριασμό τους με IKEA e-shop λογαριασμό, είτε με τη συμπλήρωση και παράδοση του ειδικού εντύπου που διατίθεται στα καταστήματα HOUSEMARKET A.E., είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση IKEAFAMILY@ikea.gr ή dpo@fourlis.gr, είτε με γραπτή επιστολή στην HOUSEMARKET A.E. (Αριστομένους 3, Γέρακας, 15344 - Υπόψη DPO), είτε τηλεφωνικά στον αριθμό 210 6293011.
Ειδικώς επισημαίνεται στο μέλος ότι, λόγω της φύσης της λειτουργίας του προγράμματος πιστότητας IKEA Family, η τυχόν άσκηση κάποιων από τα ως άνω δικαιώματα και ιδίως του δικαιώματος αντίταξης ή περιορισμού στην επεξεργασία και, μερικής ή ολικής, διαγραφής των δεδομένων του μέλους, θα επιφέρει και την λήξη της παρούσας συμβατικής σχέσης και συνεπώς της συμμετοχής του μέλους στο πρόγραμμα προνομίων IKEA Family και την διαγραφή των πόντων που έχει συλλέξει εντός τριάντα (30) ημερών από την υποβολή του σχετικού αιτήματος, διότι χωρίς την επεξεργασία των δεδομένων του μέλους δεν μπορεί να λειτουργήσει το πρόγραμμα προνομίων.
3.2.δ. Χρόνος Διατήρησης Προσωπικών Δεδομένων: Τα προσωπικά δεδομένα του μέλους θα διατηρεί και επεξεργάζεται η HOUSEMARKET Α.Ε. έως ότου το μέλος καταργήσει την κάρτα IKEA Family. Παρόλα αυτά κάποια αναγκαία προσωπικά δεδομένα που αφορούν τις συναλλακτικές του σχέσεις με την HOUSEMARKET Α.Ε. καθώς και τις δηλώσεις του μέλους για την επεξεργασία των δεδομένων του δύνανται να παραμένουν ως πληροφορίες για το μέλος στα συστήματα της HOUSEMARKET Α.Ε. προς διασφάλιση της απόδειξης της νομιμότητας της επεξεργασίας των δεδομένων του από την HOUSEMARKET Α.Ε. και την διασφάλιση των έννομων αξιώσεων των μερών.
3.2.στ. Δεδομένα Ειδικής Κατηγορίας: Το μέλος ενημερώνεται ότι η HOUSEMARKET A.E. δεν συλλέγει ούτε απαιτεί την κοινοποίηση από το μέλος ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων του (δεδομένα ειδικής κατηγορίας) για τις ανάγκες της κάρτας μέλους IKEA Family.
3.2.ζ. Υποχρέωση Διαφάνειας: Για οιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα του καθώς και την επεξεργασία και προστασία τους το μέλος δύναται να απευθύνεται στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της HOUSEMARKET A.E. στο email dpo@fourlis.gr ή στην τηλεφωνική γραμμή 210 6293011 και εφόσον δεν θεωρεί ότι ικανοποιείται από τις ενέργειες της HOUSEMARKET A.E. ενημερώνεται ότι έχει δικαίωμα προσφυγής στην αρμόδια εποπτική αρχή (Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, www.dpa.gr, Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, email: contact@dpa.gr).
3.2.η. Τεχνικά και Οργανωτικά μέτρα προστασίας: Η HOUSEMARKET A.E., οι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της και οι προστηθέντες της / βοηθοί εκπλήρωσης εφαρμόζουν τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την, κατά το δυνατό, καλύτερη προστασία των προσωπικών δεδομένων ενάντια σε τυχαία ή παράνομη καταστροφή ή απώλεια, αλλοίωση, παράνομη γνωστοποίηση ή πρόσβαση σε αυτά και γενικά την παράνομη επεξεργασία τους (συμπεριλαμβανομένης της εξ αποστάσεως πρόσβαση) όπως και για την διασφάλιση της δυνατότητας αποκατάστασης της διαθεσιμότητας και της πρόσβασης σε αυτά.
Αυτά τα μέτρα στόχο έχουν να διασφαλίζουν ένα επίπεδο ασφαλείας που ανταποκρίνεται στον κίνδυνο που μπορεί να διατρέξουν τα συγκεκριμένα δεδομένα, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το είδος και την κρισιμότητα των δεδομένων, τις τεχνικές δυνατότητες της HOUSEMARKET A.E. και των συνεργατών της, την εξέλιξη της τεχνολογίας, το κόστος εφαρμογής και τη φύση, το πεδίο εφαρμογής, το πλαίσιο και τους σκοπούς κάθε συγκεκριμένης επεξεργασίας, εφαρμόζοντας παράλληλα διαδικασίες για την τακτική δοκιμή, εκτίμηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των τεχνικών και των οργανωτικών αυτών μέτρων.
Σε κάθε περίπτωση η HOUSEMARKET Α.Ε., οι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της και οι προστηθέντες της / βοηθοί εκπλήρωσης δεσμεύονται συμβατικά να διατηρούν το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των μελών και να μην τα κοινοποιούν ή επιτρέπουν την πρόσβαση σε αυτά σε οποιονδήποτε τρίτο χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση του μέλους εκτός από τις περιπτώσεις που ρητά προβλέπονται στο νόμο.
H HOUSEMARKET Α.Ε., στο πλαίσιο του προγράμματος επιβράβευσης IKEA Family, δύναται να επιτρέπει συνδυαστικές προσφορές με τρίτα μέρη προς τα μέλη του IKEA Family, χωρίς όμως να διαβιβάζει ή κοινοποιεί τα δεδομένα τους και γενικώς εγγυάται ότι ουδεμία άλλη χρήση των προσωπικών δεδομένων του μέλους θα γίνει για άλλους σκοπούς, πέρα από αυτούς που ρητά αναφέρονται στους παρόντες όρους, χωρίς την εκ των προτέρων κατάλληλη ενημέρωση και, όπου απαιτείται, ρητή συγκατάθεση του μέλους.
4. ΟΡΟΙ EΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ IKEA FAMILY
Το μέλος δικαιούται να εξαργυρώνει τους πόντους του, εφόσον είναι ενεργό μέλος και το εκάστοτε υπόλοιπο των πιστωθέντων και διαθέσιμων πόντων στην κάρτα του είναι τουλάχιστον ίσο με τον αριθμό των πόντων που αναγράφονται στο ποσό της έκπτωσης που επιλέχθηκε από αυτόν. Η εξαργύρωση πόντων στις αγορές από το IKEA e-shop θα υπολογίζεται στη σελίδα του καλαθιού αγορών και οι πόντοι θα αφαιρούνται ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας στην ιστοσελίδα IKEA.gr. Το μέλος δεν δικαιούται να υποκαταστήσει μέρος ή το σύνολο των πόντων που έχει συλλέξει με χρήματα, ούτε να εξαργυρώσει τους πόντους αυτούς με χρήματα. Εξαιρούνται από την εξαργύρωση πόντων, όλες οι αγορές με έκδοση τιμολογίου.
Σε περίπτωση που το μέλος επιστρέψει το σύνολο των προϊόντων ή μέρος αυτών που αγόρασε και από το οποίο κέρδισε πόντους, τότε θα του αφαιρεθούν από το λογαριασμό του οι πόντοι που αντιστοιχούν στο ποσόν της επιστροφής, εφόσον του επιστραφούν χρήματα. Στην περίπτωση που το μέλος επιστρέψει προϊόν από συναλλαγή που εμπεριέχει εξαργύρωση πόντων, οι πόντοι που αφαιρέθηκαν από την εξαργύρωση δεν δύνανται να επιστραφούν στην κάρτα του.
Το μέλος μπορεί να πάρει το ποσό της έκπτωσης που θα επιλέξει από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου καταστημάτων της HOUSEMARKET A.E. συμπεριλαμβανομένου του ελληνικού IKEA e-shop, ζητώντας να εξαργυρώσει τους αντίστοιχους πόντους. Από την εξαργύρωση εξαιρούνται οι υπηρεσίες (όπως π.χ. η υπηρεσία συναρμολόγησης, η υπηρεσία μεταφοράς και παράδοσης εμπορευμάτων κλπ.).
Κάθε φορά που το μέλος εξαργυρώνει πόντους που αντιστοιχούν σε έκπτωση, αφαιρούνται από το υπόλοιπο των διαθέσιμων πόντων του ισάριθμοι πόντοι. Το μέλος δικαιούται να εξαργυρώνει τους πόντους του, εφόσον είναι ενεργό μέλος και το εκάστοτε υπόλοιπο των πιστωθέντων και διαθέσιμων πόντων στην κάρτα του μέχρι και την τρέχουσα συναλλαγή είναι μεγαλύτερο από τον αριθμό των πόντων που αναγράφονται στο ποσό της έκπτωσης που επιλέχθηκε από αυτόν. Σε κάθε περίπτωση το μέλος δεν θα πρέπει να έχει αρνητικούς πόντους στην κάρτα του ούτε επιτρέπεται να δημιουργηθούν αρνητικοί πόντοι από συναλλαγές με εξαργύρωση. Οι αγορές με χρήση της έκπτωσης από εξαργύρωση εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Η έκπτωση δεν ανταλλάσσεται με μετρητά. Για να δικαιούται το μέλος την έκπτωση πρέπει να κάνει αγορές μεγαλύτερης αξίας αυτής. Διευκρινίζεται ότι η HOUSEMARKET A.E. διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει οποτεδήποτε το σύστημα υπολογισμού πόντων, καθώς και τους πόντους που απαιτείται να συγκεντρώσει το μέλος.
Σε περίπτωση που η ενεργοποιημένη πλαστική κάρτα με συμπληρωμένα τα προσωπικά στοιχεία του μέλους της, έχει φθαρεί ή καταστραφεί, οι πόντοι που θα έχουν συγκεντρωθεί μέχρι τη δήλωση του αντίστοιχου συμβάντος μεταφέρονται στην καινούργια κάρτα του μέλους την οποία θα παραλάβει και ενεργοποιήσει στα καταστήματα IKEA. Σε περίπτωση που η κάρτα κλαπεί ή απολεσθεί, πρέπει αμέσως να δηλωθεί η εξαφάνισή της. Πόντοι που τυχόν έχουν εξαργυρωθεί μέχρι τη δήλωση της εξαφάνισης δεν αντικαθίσταται.
5. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ
H HOUSEMARKET A.E. δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία, αρχική ή επιγενόμενη, θετική ή αποθετική, άμεση ή έμμεση, του μέλους από την χρήση και εφαρμογή του προγράμματος πιστότητας IKEA Family. Σε κάθε περίπτωση η τυχόν ευθύνη της HOUSEMARKET Α.Ε. θα περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην εκ νέου πίστωση τυχόν απολεσθέντων πόντων στην IKEA Family κάρτα του μέλους. H HOUSEMARKET Α.Ε. δεν ευθύνεται για οιαδήποτε ζημία στο μέλος, τα λοιπά μέλη του προγράμματος ή τρίτα πρόσωπα εξαιτίας ψευδών ή ανακριβών δηλώσεων του μέλους, ιδίως για τα προσωπικά του στοιχεία.
Οι παρόντες όροι αποτελούν το μοναδικό και συνολικό συμβατικό κείμενο που διέπει την σχέση μεταξύ της HOUSEMARKET Α.Ε. και τα μέλη του προγράμματος πιστότητας IKEA Family και υπερτερούν οιασδήποτε προηγούμενης μορφής τους και θα ισχύουν ως έχουν μέχρι τυχόν μεταγενέστερη τροποποίηση τους από την HOUSEMARKET Α.Ε., η οποία θα ισχύει είτε από την κοινοποίηση τους στα μέλη, είτε από την ανάρτηση τους στον ιστότοπο του προγράμματος πιστότητας IKEA Family (https://www.ikea.gr/ikea-family/).
Οι παρόντες όροι ισχύουν για τα μέλη του προγράμματος IKEA Family στην Ελλάδα και διέπουν την σχέση τους με την HOUSEMARKET A.E. από την 9η Σεπτεμβρίου του 2019 και όπως ενημερώθηκαν τη 10η Ιουλίου 2024, ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο και για οιαδήποτε ερμηνεία τους ή διαφορά μεταξύ του μέλους και της HOUSEMARKET A.E. αρμόδια είναι αποκλειστικά τα Δικαστήρια των Αθηνών.
Για τη Γενική Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων δείτε εδώ.