Δεν υπάρχουν προϊόντα στη λίστα αγαπημένων σας.

3 τρόποι που η θερμοκρασία επηρεάζει τον ύπνο μας

Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο πόσο καλά κοιμόμαστε – και όχι μόνο επειδή μπορεί να ζεσταθούμε ή να κρυώσουμε στο κρεβάτι. Όλοι γνωρίζουμε το συναίσθημα του να ξυπνάμε στη μέση της νύχτας ιδρωμένοι επειδή ζεσταθήκαμε ή γιατί χρειαζόμαστε ακόμα ένα σκέπασμα επειδή κρυώσαμε. Αλλά πώς ακριβώς η θερμοκρασία του σώματός μας επηρεάζει τον ύπνο μας;

1°C κάνει τη διαφορά

Η φυσική πτώσης της θερμοκρασίας του σώματος μάς βοηθάει να αποκοιμηθούμε και στη συνέχεια η αύξηση της θερμοκρασίας του βοηθά να ξυπνήσουμε. Είναι εν μέρει ο λόγος που κοιμόμαστε πιο εύκολα μετά από ένα ζεστό μπάνιο το βράδυ. Χρειάζεται μία πτώση 1°C στην αρχή της νύχτας για να μας βοηθήσει να κοιμηθούμε και μία ισοδύναμη αύξηση για να μας βοηθήσει να ξυπνήσουμε το πρωί.

Το κατάλληλο κλίμα για τον ύπνο

Όσο δελεαστικό κι αν είναι να δυναμώσετε τη θέρμανση τον χειμώνα, είναι σημαντικό να παραμένει το υπνοδωμάτιό σας δροσερό για έναν καλό ύπνο τη νύχτα. Σίγουρα η άνεση είναι προσωπική υπόθεση και οι ιδανικές συνθήκες ύπνου διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο, αλλά η βέλτιστη θερμοκρασία θεωρείται ότι είναι περίπου 16-17°C.

Η σταθερότητα είναι το μυστικό

Αν ζεσταίνεστε ή κρυώνετε πολύ κατά τη διάρκεια της νύχτας είναι πολύ πιθανό να ξυπνάτε κατά τη διάρκεια της νύχτας και να έχετε έναν διαταραγμένο ύπνο. Όποια θερμοκρασία κι αν προτιμάτε, το να διατηρείτε το υπνοδωμάτιο – και άρα το σώμα σας – σε μία σταθερή θερμοκρασία καθόλη τη διάρκεια της νύχτας, είναι ζωτικής σημασίας για έναν ποιοτικό ύπνο.

Ανακαλύψτε περισσότερες ιδέες και λύσεις για να βελτιώσετε το περιβάλλον του υπνοδωματίου σας και τον ύπνο σας.