Δεν υπάρχουν προϊόντα στη λίστα αγαπημένων σας.

 Νέο  Αγορές με Click and Collect



Τώρα μπορείτε να παραγγείλετε από το σπίτι
και να παραλάβετε από το κατάστημα ή
το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ

που σας εξυπηρετεί.




 Βήματα για τις αγορές σας με Click and Collect:  





1. Πραγματοποιήστε την παραγγελία σας στο ΙΚΕΑ.gr


2. Στο καλάθι σας επιλέξτε κατάστημα και κατά τη διαδικασία του check out επιλέξτε, ημερομηνία και ώρα προτίμησης για την παραλαβή σας.


3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής (χρεωστική κάρτα, πιστωτική κάρτα, paypal ή Δωροκάρτα ΙΚΕΑ).


4. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email.


5. Το πρωί της ημέρας παραλαβής θα σας σταλεί sms υπενθύμισης.


Όσο διατηρούνται τα περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας, στέλνετε sms στο 13033 με τον αριθμό 2 για την μετακίνησή σας στο κατάστημα.

Click and Collect - Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η διαδικασία καταχώρησης παραγγελίας στο e-shop;

Η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια με τις παραγγελίες στο e-shop!  Με τη διαφορά ότι κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας επιλέγετε στο καλάθι το Κατάστημα ή το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ από το οποίο επιθυμείτε να παραλάβετε και κατά τη διάρκεια του check out επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμείτε να παραλάβετε.

Γίνονται και τηλεφωνικές παραγγελίες;

Δεν δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες.  Αν χρειάζεστε βοήθεια για την παραγγελία σας στο eshop καλέστε μας να σας εξυπηρετήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου στο 801 11 22722 από σταθερό τηλέφωνο και στο 210 35 43403 αν καλείτε από κινητό ή από το εξωτερικό. Η χρέωση από σταθερό ή κινητό γίνεται σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του εκάστοτε τηλεπικοινωνιακού παρόχου

Πώς μπορώ να δω εάν είναι διαθέσιμο ένα προϊόν;

Μπορείτε να παραγγείλετε όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο e-shop. Στα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα είναι ενεργό το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι».

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Η παραγγελία σας εξοφλείται μόνο οnline και γίνεται με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, PayPal ή Δωροκάρτα ΙΚΕΑ.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Στην ημέρα και ώρα που επιλέξατε. Θα σας στείλουμε επιβεβαιωτικό e-mail εμείς με την ημερομηνία και ώρα παραλαβής και θα σας στείλουμε και SMS με υπενθύμιση την προγραμματισμένη ημέρα παραλαβής.

Τι γίνεται εάν δεν παραλάβω την παραγγελία μου την προγραμματισμένη ημέρα παραλαβής;

Εάν δεν παραλάβετε την παραγγελία σας την προγραμματισμένη ημέρα παραλαβής, θα σας καλέσουμε για υπενθύμιση την επόμενη ημέρα.

Τι χρειάζεται να κάνω για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Να έχετε μαζί σας το επιβεβαιωτικό email που σας στείλαμε με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Να στείλετε SMS με τον αριθμό 2 στο 13033 ή να έχετε μαζί σας συμπληρωμένο έντυπο μετακίνησης όσο διαρκούν τα περιοριστικά μέτρα στη κυκλοφoρία.
Να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα ή το διαβατήριο.

Από πού παραλαμβάνω;

Παραλαμβάνετε από το Κατάστημα ή το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ που επιλέξατε και πιο συγκεκριμένα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σας υπενθυμίζουμε ότι η παραλαβή γίνεται από 1 άτομο μόνο.

Σε ποια καταστήματα γίνονται παραλαβές Click and Collect;

Στα Καταστήματα και στα Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ. Δεν ισχύει για το κατάστημα ΙΚΕΑ Πειραιάς.

Μπορώ να επιστρέψω/αλλάξω τις αγορές Click and Collect;

Για τις αγορές Click and Collect ισχύει η Πολιτική Επιστροφών e-shop. Δείτε εδώ.

Μπορώ να ζητήσω Μεταφορά εάν δεν χωράνε τα πράγματα στο αυτοκίνητό μου;

Δεν παρέχεται η Υπηρεσία Μεταφοράς για τις αγορές Click and Collect. Για τον λόγο αυτό σας συμβουλεύουμε να έχετε λάβει υπόψη σας τα διαστάσεις και τον συνολικό όγκο της παραγγελίας σας πριν την ολοκλήρωση, βλέποντας τις διαστάσεις των συσκευασιών των προϊόντων επιλογής στην σελίδα του εκάστοτε προϊόντος. Τα προϊόντα που θα έχετε επιλέξει θα πρέπει να μπορούν να μεταφερθούν με το μεταφορικό μέσο που διαθέτετε.

Μπορώ να ζητήσω Συναρμολόγηση;

Για συναρμολόγηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την συνεργαζόμενη εταιρία συναρμολόγησης. Τα στοιχεία επικοινωνίας τους μπορείτε να τα βρείτε εδώ

Μπορώ να ζητήσω αλλαγή τρόπου παράδοσης για μία παραγγελία που έχω ήδη κάνει και να την παραλάβω εγώ;

Δεν είναι δυνατή η αλλαγή του τρόπου παράδοσης από παράδοση στο σπίτι σε παραλαβή στο κατάστημα (Click and Collect) ή το αντίθετο.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας και καταχώρησης νέας παραγγελίας θα πρέπει να ελεγχθεί εκ νέου η διαθεσιμότητα των προϊόντων.